اختصاص «هزار مجتمع رفاهی و اقامتی» بین راهی برای استراحت و خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین ۱۴۰۳ پیش‌بینی وزش باد و بارش باران در استان‌های شمالی و جنوبی کشور (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعزام تیم فوریت‌های پزشکی مشهد، برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) سیر صعودی ترک تحصیل | ۵۱ هزارو ۸۳۲ دانش آموز خراسان رضوی در سال تحصیل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ترک تحصیل کرده اند پیش‌بینی رگبار باران و رعدو برق در ۳ استان جنوبی (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) استقرار ۵۰۰ موکب درمانی ایران در اربعین | ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به عراق سه فوتی و مصدوم بر اثر غرق شدگی در آذربایجان‌غربی (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) طوفان در فارس قربانی گرفت| خسارت بالای سیلاب به باغات واژگونی پراید یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) سقوط پاراگلایدر در حصارچال کلاردشت + جزییات کشف جسد بی جان یک زن در خودرو همسر| اختلافات خانوادگی خون به پا کرد "آی نور" پیدا نشد | ادامه عملیات جست و جو در شب برای یافتن دختر بچه الیگودرزی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در برزیل + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا متلاشی شد
سرخط خبرها

پیش‌بینی رگبار باران و رعدو برق در ۳ استان جنوبی (۲۰ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۱۴۷
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
پیش‌بینی رگبار باران و رعدو برق در ۳ استان جنوبی (۲۰ مرداد ۱۴۰۳)
امروز (شنبه) در غرب هرمزگان، جنوب فارس و نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا (یکشنبه) گذر موج دامنه کوتاه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور سبب ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در شمال آذربایجان غربی، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در تهران و سمنان می‌شود. همچنین در ساعات بعدازظهر در مناطقی از شمال و غرب فارس، شمال بوشهر و ارتفاعات شمال هرمزگان نیز رشد ابر‌های هم‌رفتی و رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود. دوشنبه نیز ابرناکی و رگبار پراکنده و خفیف در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و همچنین در شمال هرمزگان و جنوب کرمان، افزایش ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

چهارشنبه در خراسان شمالی، شمال هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق‌ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه، شرق سواحل دریای خزر و سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

آسمان امروز تهران کمی ابری همراه با وزش باد است که در برخی ساعت‌ها بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۴۰ و کمینه دمای آن ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->