صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رسانه عبری فاش کرد که سران رژیم اشغالگر به دلیل نگرانی از حمله احتمالی ایران یا حزب‌الله، جلسه کابینه امنیتی را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سران رژیم اشغالگر به دلیل نگرانی از حمله تلافی‌جویانه ایران یا جنبش‌های مقاومت منطقه، جلسه کابینه امنیتی خود را در یک پناهگاه زیرزمینی برگزار کردند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در مرکز فرماندهی زیرزمینی ارتش صهیونیستی برگزار شده است، اتاقی که به «گودال» معروف است.

به گزارش شبکه خبری المیادین، آخرین باری که جلسه کابینه امنیتی در این پناهگاه زیرزمینی برگزار شد، به ۱۳ آوریل ۲۰۲۳ برمی‌گردد، یعنی زمانی که ایران در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری تهران در دمشق، با صد‌ها موشک و پهپاد به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی حمله کرد.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی شهید «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس را در تهران و «فواد شکر» فرمانده ارشد حزب‌الله را در بیروت ترور کرد، ایران و حزب‌الله لبنان وعده انتقامی سخت را داده‌اند. از این رو، رژیم اشغالگر و حامیانش هر لحظه انتظار پاسخ اقدامات خود را می‌کشند و آمریکا نیز جنگنده‌ها و ناو‌های هواپیمابر خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به منطقه آورده است.

با این حال، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد برگزاری نشست کابینه امنیتی در یک پناهگاه زیرزمینی نه از روی نگرانی از حمله احتمالی، بلکه تنها یک مانور در راستای افزایش آمادگی بوده است.

با این همه، «الون بن دیوید» مفسر شبکه ۱۳ تلویزیون صهیونیستی گفت برگزاری این نشست در مقر فرماندهی زیرزمینی نشان‌دهنده این است که سران رژیم اشغالگر احتمال می‌دهند حزب‌الله لبنان به دنبال ترور یک مقام ارشد صهیونیست باشد تا انتقام شهادت فرمانده ارشد خود را بگیرد.

این مفسر صهیونیست گفت: «حتی جلسات هفتگی پیشبینی وضعیت که پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز در طبقه منفی ۴ برگزار شد، زیرا این باور وجود دارد که حزب‌الله سعی در هدف قرار دادن چنین نشست‌هایی دارد.»

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.