سردار تنگسیری: در تازه‌ترین تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه از هوش مصنوعی استفاده شده است + عکس و فیلم سردار قاآنی: انتقام خون شهید هنیه قطعی‌ است سرلشکر سلامی: نقطه‌زنی در دریا یک نیاز واقعی است آیت الله علم‌الهدی: خبرنگار، رزمنده جبهه جنگ رسانه است | یک خبر می‌تواند مسیر سیاست‌گذاری کشور را تغییر دهد تداوم آماده باش پلیس انگلیس برای مقابله با ناآرامی‌ها برگزاری جلسه صهیونیست‌ها از ترس ایران و حزب‌الله در زیرزمین روند بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس چگونه خواهد بود؟ عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در خان یونس آغاز شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در دولت پزشکیان حمله پهپادی یمن به یک کشتی در دریای سرخ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز نتانیاهو به بیانیه سه‌جانبه درباره آتش‌بس غزه بیانیه مشترک آمریکا، مصر و قطر در خصوص آتش‌بس در غزه درخواست شهردار حیفا از صهیونیست‌ها | آب و غذا ذخیره کنید نتانیاهو: مانع از تحریم شهرک نشینان می‌شویم حملات جدید اسرائیل به جنوب لبنان (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به فرودگاه الشعیرات سوریه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تخریب یک مسجد در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی+ فیلم شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس + عکس (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) ورود جنگنده‌های «اف۲۲» آمریکا به منطقه جنایت جدید اسرائیل در غزه | بمباران ۲ مدرسه و شهادت ۱۶ نفر (۱۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۰۳۹
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)
رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را هدف حملات دقیق قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت، رزمندگان مقاومت محل تجمع نظامیان دشمن در پایگاه «المرج» را با یک فروند پهپاد هدف حمله قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد و موجب زخمی شدن آنها شد.

همچنین رزمندگان مقاومت پایگاه «المالکیه» را با خمپاره هدف حمله قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد. پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» لبنان نیز با راکت مورد حمله قرار گرفت که مستقیما به هدف اصابت کرد.

در این بیانیه آمده است که نیرو‌های مقاومت تجهیزات جاسوسی در پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا را با سلاح‌های مناسب مستقیما هدف گرفتند.

در پاسخ به تجاوز دشمن به شهرک «الدویر» رزمندگان مقاومت سکو‌های سامانه‌های گنبد آهنین، آشیانه توپخانه دشمن و محل استقرار ماشین آلات نظامی در منطقه «خربه منوت» در غرب الجلیل اشغالی را هدف قرار دادند.

علاوه بر این، در پاسخ به تجاوز دشمن به شهرک «مجدل زون» رزمندگان مقاومت اسلامی پادگان «زرعیت» (مقر فرماندهی گردان وابسته به تیپ غربی) را با موشک‌های برکان هدف گرفتند.

به موجب این بیانیه، در پاسخ به تجاوز دشمن به شهرک «عیترون» مقاومت اسلامی پادگان «برانیت» را با موشک‌های برکان مورد حمله قرار داد که موجب تخریب بخشی از آن و وقوع آتش‌سوزی در این پادگان شد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی شده جنگنده‌های آن شب گذشته آنچه زیر ساخت‌ها و مقر فرماندهی حزب‌الله در دو شهرک «حناویه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خوانده را مورد حمله قرار داده است.

ارتش اسرائیل امروز جمعه همچنین از به صدا در آمدن آژیر‌های خطر در منطقه «المطله» و «کفار یوفال» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» هم بلافاصله از شلیک پنج موشک از لبنان به این منطقه خبر داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->