صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هایجک بزرگ وستهم علیه یوونتوس

  • کد خبر: ۲۴۴۰۶۷
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
در حالی که یوونتوس فاصله زیادی با جذب ژان کلر تودیبو، مدافع اسبق بارسلونا و فعلی باشگاه نیس نداشت، وستهم با پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی وارد میدان شدن تا این مدافع فرانسوی را هایجک کرده و به تیم خود اضافه کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوونتوس هفته‌ها بود که مذاکراتش را با نیس برای جذب این مدافع ۲۴ ساله دنبال می‌کرد، اما به گفته فابریتزیو رومانو، وستهم ناگهان وارد مذاکره با باشگاه فرانسوی شد و با دادن پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی، کار بیانکونری برای جذب این مدافع سخت کرد. این تیم انگلیسی به سرعت مذاکرات خود را با باشگاه نیس و همچنین خود بازیکن پیش برد و احتمالا به زودی شاهد حضور تودیبو در انگلیس برای حضور در معاینات پزشکی و نهایی کردن قراردادش با وستهم خواهیم بود.

دزدیدن تودیبو از زیر دماغ یوونتوس یک کودتای واقعی برای وستهم خواهد بود و آنها می‌خواهند با سرمربی جدید خود، یعنی خوان لوپتگی فصل آینده عملکرد موفقی داشته باشند. چکش‌های فوتبال انگلیس پیش از این بازیکنانی مانند مکس کیلمن، کرایسنسیو سامرویل و نیکلاس فولکروگ را جذب کردند و در صورت نهایی شدن انتقال تودیبو، وستهام عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.