علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس کمک به توسعه فوتبال راهی برای گرفتن کارت پایان خدمت لژیونر‌ها استعفای رنگرز، شایعه‌ای که چندان جدی نیست یونایتد مهاجم بارسلونا را می‌خواهد قلی زاده - پرسپولیس دوباره جدی شد چلسی به ستاره‌هایش چوب حراج زد حمله یوونتوسی‌ها به مهاجم صرب نعمت زاده: فینال المپیک برای من زود بود! تاج: برای بازیکنان سرباز راه حل پیدا کردیم علیپور: دوباره رکورد دنیا را می‌زنم کنعانی زادگان چشم گاریدو را گرفت بازگشت طارمی به تمرینات اینتر رضاوند، کاپیتان سوم استقلال موفقیت کاکوتا در تست‌های پزشکی استقلال وضعیت میزبانی استقلال هنوز مشخص نیست | بی‌خانمانی آبی‌ها ITC گوندوز صادر شد قرارداد استقلالی‌ها به سازمان لیگ رسید بازگشت عبدی به تراکتور برهانی باشگاه استقلال را محکوم کرد
سرخط خبرها

حمله یوونتوسی‌ها به مهاجم صرب

  • کد خبر: ۲۴۴۹۳۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
حمله یوونتوسی‌ها به مهاجم صرب
دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس حتی سایه‌ای از مهاجم درخشانی که بیانکونری انتظار داشت هم نبوده است تا حالا هوادران و حتی مدیران باشگاه با انتقاد از او، به فکر فروش و رها شدن از شر دستمزد بالایش باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوونتوس در ژانویه ۲۰۲۲ و پس از اینکه کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و به منچستریونایتد بازگردد، ولاهوویچ را با مبلغ هنگفت ۷۵ میلیون یورویی از فیورنتینا خرید. مهاجم صرب جانشین بازیکنی شده بود که در ۳ فصل حضورش در تورین بیش از ۱۰۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود، اما ولاهوویچ در ۱۰۱ بازی برای بیانکونری تنها ۴۱ گل زده است تا نشان دهد برنامه تورینی‌ها برای جانشینی او با رونالدو، رویایی بیش نبوده است.

او حتی در حد و اندازه مهاجمان سال‌های نه‌چندان دور یووه از جمله گونزالو هیگوائن و کارلوس توز هم ظاهر نشده است تا حالا این سوال برای هواداران باشگاه ایجاد شود که چرا باید به چنین مهاجمی سالانه ۱۲ ملیون یورو دستمزد داده شود؟ قرارداد این صربستانی ۲۴ ساله با بیانکونری تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، اما به نظر می‌رسد عملکرد او باعث شده است تا مدیران باشگاه جدی‌تر از همیشه به دنبال فروش او در همین هفته‌های باقی‌مانده از نقل و انتقالات تابستانی باشند. گفته می‌شود که چند تیم از لیگ برتر انگلیس ولاهوویچ را زیر نظر دارند و شاید به زودی شاهد خروج او از تورین باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->