صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فتح‌الله طاهری درگذشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۰۸۱
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
«فتح‌الله طاهری» پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون روز جمعه به دنبال بیماری گوارشی که از چندی پیش به آن مبتلا شده بود درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح‌الله طاهری از چندی پیش به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری بود.محسن طاهری فرزند این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون لحظاتی پیش از خبر درگذشت پدرش خبر داد.

فتح‌الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، به خاطر بیماری گوارشی از ۷ مرداد در بیمارستان بود و از هشتم مرداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. وی اردیبهشت امسال نیز بر اثر این بیماری در منزل خود بستری شد و به همین علت از حضور در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی محروم شد؛ در حالی که هزینه‌های درمان بسیار بالاست و او بدون درآمد، توان پرداخت این هزینه درمان را هم نداشت.

او که در آثاری، چون سد معبر، محمدرسول الله (ص)، پرویز، یک اسم و مجموعه‌های نمایشی نوبت لیلی، سیاوش، شرایط خاص، دردسر‌های عظیم، قهر و آشتی، ایفای نقش داشت.

طاهری سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را در کارنامه هنری خود داشت. او همچنین سابقه اجرای نمایش‌های تئاتر مختلفی را در کنار استاد داوود فتحعلی بیگی در کارنامه نمایشی خود دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.