صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کاروان خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی شهرداری مشهد به نجف اشرف اعزام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندرشریف امروز، ۲۰ مردادماه، در مراسم بدرقه کاروان خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعزامی به نجف اشرف که در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار نصیب هر کسی نمی‌شود و امسال نصیب شما شده و جمع دیگری از همکاران که در روز‌های آینده اعزام خواهند شد.

وی افزود: قدر این فرصت را بدانید. خدمت به زائران و مجاوران حضرت امیرالمؤمنین(ع) و زائران پیاده اربعین نصیب شما شده که طی سال هم خادم زائران امام‌رضا(ع) هستید. این افتخار کمی نیست، وظیفه‌ای را که به عهده شما گذاشته شده است، به نحو مطلوب انجام خواهید داد.

شهردار مشهد در ادامه بیان کرد: شما شخص خودتان و صرفاً نماینده شهرداری مشهد نیستید، شما سفیران جمهوری اسلامی هستید و آنجا شما را نماینده ایران می‌دانند. هرساله خدمت شما مورد عنایت، تشکر و تقدیر بوده و امسال باید پررنگ‌تر و قوی‌تر باشد. امسال هوا بسیار گرم است، اما در راه خدمت عاشقانه هیچ چیزی مانع نیست.

قلندرشریف عنوان کرد: امسال حواس همه ما و شما بیشتر جمع خواهد بود تا ایراد و اشکالی که سال گذشته برخی همکاران رقم زدند و باعث شد شیرینی خدمت تلخ شود، اتفاق نیفتد. تأکید ما بر همکاران نظارتی است که دقت کنند تا به خاطر اشتباه چند نفر زحمات بیش از هزار نفر از همکاران شهرداری زیر سؤال نرود.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله حواس همه جمع است که چه کاری انجام می‌دهیم و چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. روز‌های آخر، در مسیر نیز خدمت خواهید کرد که این درخواست شهر نجف و مسئولان عراقی بوده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.