صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای خدمت به زائران اربعین در نجف اشرف بالغ بر ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان را اعزام می‌کنیم و ۱۷ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک نیز اعزام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی امروز، ۲۰ مردادماه، در مراسم بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف که در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز این توفیق نصیب ما شده است که تیمی را از شهرداری مشهد به نجف اشرف اعزام کنیم.

وی بیان کرد: محل فعالیت ما در حوزه خدمات شهری در محدوده و معابر حرم مطهر امام‌علی(ع) در نجف اشرف به طول ۱۵ کیلومتر در محور‌هایی است که به ما تحویل داده شده و تقریباً سطح آن حدود ۷۵۰ هزار مترمربع می‌شود.

یعقوبی افزود: برای این منظور، برنامه‌ریزی کردیم بالغ بر ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان را اعزام کنیم. با توجه به حجم زباله‌ای که حدود ۱۸۰ تن در روز است، ۱۷ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک اعزام خواهد شد. عمده ماشین‌ها مرتبط با سازمان مدیریت پسماند و برای جمع‌آوری زباله و حمل آن به محل دپو خواهد بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: برنامه‌ریزی ما این است که فعالیت اجرایی ما ۲۴ مردادماه به صورت رسمی آغاز شود. به دلیل اینکه این امکان فراهم شده تا پاکبانان را هوایی انتقال دهیم، خودرو‌ها را باید زودتر اعزام کنیم. تا ۴ شهریورماه در نجف خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: طوری برنامه‌ریزی شده که با توجه به خروج نیرو‌ها و ماشین‌آلات با فشرده‌سازی سایر کار‌ها در سایر حوزه‌ها و پشتیبان‌گرفتن از نیرو‌های سایر مناطق با توجه به اینکه خودمان در شهر مشهد پذیرای خیل عظیم زائران هستیم، خللی در نظافت و مدیریت شهری ایجاد نشود. این نیرو‌ها در دهه پایانی صفر باز خواهند گشت تا با کیفیت لازم خدمت‌رسانی کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.