جابه جایی بیش از ۸میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ تأمین روزانه ۱۳۵ هزار مترمکعب آب موردنیاز فضای‌سبز شهری از پساب و چاه‌های غیرکیفی برپایی ٨ ایستگاه استقبال از زائر در مشهد به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، میدان قائم(عج) و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) آغازبه‌کار برنامه موج اربعین در مشهد از امروز (شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | شهردار مشهد: ایجاد شور و نشاط عاشقانه و دلدادگی از طریق رادیو زیارت بسیار تأثیرگذار است ترکیب جدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای ششم شهر مشهد در سال چهارم روایتگر تاریخ یک شهر | درباره «احمد ماهوان» و قصه هایش از مشهد قدیم برنامه‌ریزی و آمادگی کامل خدمات شهری شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران در نجف و دهه آخر صفر در مشهد اعزام بیش‌از ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین در نجف اشرف بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف + فیلم وقوع قتل در نیشابور بر اثر نزاع و درگیری (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان رضوی: شهرداری و شورا همچنان پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارند معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: بلوار قمر بنی هاشم شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه بلوار قمر بنی هاشم یک پروژه حیاتی در زمینه توسعه به شرق مشهد است نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است شهردار مشهد: از سال گذشته تا امروز ۳۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است + فیلم تاثیر مستقیم احداث بلوار قمربنی‌هاشم(ع) مشهد در کاهش ترافیک و تصادفات بازدید مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از مؤسسه فرهنگی شهرآرا ۷۰ درصد زمین‌های مشهد وقفی است ۳۰ سامانه هوشمند خدمات شهری در خدمت شهروندان مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: زیست بوم رسانه را شورا مصوب، اما فرمانداری رد کرد | مشهد نیاز به تیم فوتبال دارد، اما کسی همراهی نمی‌کند نقص فنی ترمز،علت تخلیه مسافری قطار شهری مشهد بوده است(۱۷مرداد۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۱۴۵
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف + فیلم
کاروان خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی شهرداری مشهد به نجف اشرف اعزام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندرشریف امروز، ۲۰ مردادماه، در مراسم بدرقه کاروان خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعزامی به نجف اشرف که در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار نصیب هر کسی نمی‌شود و امسال نصیب شما شده و جمع دیگری از همکاران که در روز‌های آینده اعزام خواهند شد.

وی افزود: قدر این فرصت را بدانید. خدمت به زائران و مجاوران حضرت امیرالمؤمنین(ع) و زائران پیاده اربعین نصیب شما شده که طی سال هم خادم زائران امام‌رضا(ع) هستید. این افتخار کمی نیست، وظیفه‌ای را که به عهده شما گذاشته شده است، به نحو مطلوب انجام خواهید داد.

شهردار مشهد در ادامه بیان کرد: شما شخص خودتان و صرفاً نماینده شهرداری مشهد نیستید، شما سفیران جمهوری اسلامی هستید و آنجا شما را نماینده ایران می‌دانند. هرساله خدمت شما مورد عنایت، تشکر و تقدیر بوده و امسال باید پررنگ‌تر و قوی‌تر باشد. امسال هوا بسیار گرم است، اما در راه خدمت عاشقانه هیچ چیزی مانع نیست.

قلندرشریف عنوان کرد: امسال حواس همه ما و شما بیشتر جمع خواهد بود تا ایراد و اشکالی که سال گذشته برخی همکاران رقم زدند و باعث شد شیرینی خدمت تلخ شود، اتفاق نیفتد. تأکید ما بر همکاران نظارتی است که دقت کنند تا به خاطر اشتباه چند نفر زحمات بیش از هزار نفر از همکاران شهرداری زیر سؤال نرود.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله حواس همه جمع است که چه کاری انجام می‌دهیم و چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. روز‌های آخر، در مسیر نیز خدمت خواهید کرد که این درخواست شهر نجف و مسئولان عراقی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->