صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه، جمعه شب گزارش داد که بر اثر حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «خراب الجیر» در شرق سوریه در داخل پایگاه آتش سوزی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به گفته این خبرنگار، انفجار‌هایی در پایگاه ارتش آمریکا در منطقه نفتی «الرمیلان» در حومه استان الحسکه در شرق سوریه به وقوع پیوست که در نتیجه حمله پهپاد‌های انتحاری بود که مستقیماً آن را هدف قرار دادند.

این خبرنگار اظهار داشت: صدا‌های انفجار ناشی از حمله پهپاد به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکایی در سوریه (پایگاه روستای خراب الجیر) در مثلث مرز سوریه، عراق و ترکیه در سراسر منطقه شنیده می‌شد.

این خبرنگار تاکید کرد که تعدادی پهپاد در منطقه پایگاه فوق الذکر (باند فرودگاه) با اطلاعات تایید نشده در مورد خسارات جانی و مادی سقوط کردند، زیرا ستون‌های دود و آتش سوزان از پایگاه بلند شد که ساکنان منطقه آن را به وضوح مشاهده کردند.

روز جمعه نیز یک فروند هواپیمای باری متعلق به نیرو‌های آمریکایی که از خاک عراق بلند شده بود و حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی، مهمات و سربازان آمریکایی بود در پایگاه خراب الجیر در حومه الرمیلان در شمال الحسکه فرود آمد این همزمان با پرواز شدید بالگرد‌ها و پهپاد‌های آمریکایی بر فراز آسمان منطقه بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.