صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مسابقات والیبال‌نشسته بانوان کشور درحالی در مشهد به پایان رسید که میزبان روی سکوی دوم ایستاد.
بهترین‌های والیبال‌نشسته ایران در دو بخش بانوان و مردان در مشهد حاضر شدند و در بیست‌وهشتمین دوره قهرمانی کشور پا به میدان گذاشتند. در بخش بانوان چهارده تیم از سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که در پایان مسابقات تیم اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و تیم خراسان‌رضوی به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. چهارمحال‌وبختیاری نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و کاپ اخلاق به تیم کرمان رسید.

در مرحله فینال رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی کشور بانوان، گرامیداشت شهیدجمهور و شهدای خدمت، مهمانان ویژه‌ای حضور داشتند که در این میان می‌توان به حضور کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش، نصیری نایب‌رئیس بانوان فدراسیون، کشفیا رئیس و روشن‌اخگر نایب‌رئیس بانوان انجمن والیبال‌نشسته، مهدوی رئیس هیئت مازندران و اسلامی نایب‌رئیس بانوان هیئت خراسان‌رضوی اشاره کرد.

مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان، در حاشیه مسابقات اظهار کرد: استقبال خوب تیم‌های مختلف نویدبخش یک برنامه راهبردی جدید در بخش بانوان در حوزه استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران جوانی است تا بتوانند در عرصه تیم‌های ملی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در رشته‌های مختلف در برنامه‌ای میان‌مدت به‌دنبال این هستیم که ورزشکاران بانوی پاراالمپیکی را آماده کنیم تا در بازی‌های پاراآسیایی ناگایا با میانگین سنی پایین‌تر و سطح فنی بالاتر ضمن حفظ عناوین گذشته، وضعیت بهتری را از حیث فنی نسبت به گذشته فراهم کنیم. تیم استعدادیابی نیز در این رویداد حضور و فعالیتی بسیار چشمگیر داشت.

 جلسه قرعه‌کشی لیگ‌برتر بانوان نیز چند هفته پیش برگزار و قرار شد فصل جدید لیگ‌برتر والیبال‌نشسته بانوان با حضور شش تیم فولاد مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد هرمزگان، هیئت آذربایجان‌شرقی، فرزانگان قزوین و شهرداری ارومیه به‌صورت متمرکز در آذرماه برگزار شود، اما نکته درخورتوجه این رقابت‌ها غیبت ادامه‌دار مشهد به‌عنوان یکی از قطب‌های این رشته است که به‌دلیل نبود حامی مالی، سال‌هاست در لیگ‌برتر حضور ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.