تاج فیروز: سالن قدیمی مهران مشهد نوسازی می‌شود | طرح مولد سازی به توسعه اماکن ورزشی کمک می‌کند پرسپولیس - سپاهان؛ احتمالا در ورزشگاه جدید کرمان چراغ سبز پرسپولیس برای بازی در مشهد نتیجه و ویدئو بازی نوشاد عالمیان و رقیب ژاپنی در تنیس روی میز المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | نوشاد هم حذف شد فوتبال چهارده‌ساله‌ها در نیمه‌نهایی لیگ مشهد رکوردشکنی دختران والیبالیست خراسان در کشور تاریخ و ساعت دیدار دوستانه آرسنال و لیورپول | دوئل آرتتا و اسلوت پیش از شروع لیگ تعمیرات اساسی در چمن شماره ۲ تختی مشهد | وصله‌های نو بر تن تختی دو! تاریخ و ساعت دیدار رئال مادرید و میلان (۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳) | آزمون بزرگ آنچلوتی مقابل روسونری سیدبندی لیگ نخبگان اعلام شد درخواست استقلال برای برگزاری بازی‌های خانگی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد استقلال باارزش ترین تیم ایران شد هالند، مصدوم بزرگ منچسترسیتی در پیش‌فصل بی‌توجهی کمیته بین‌المللی المپیک نسبت به اعتراض‌ها برای حضور اسرائیل در المپیک پاریس نتیجه و ویدئو مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال گروه C المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | جاور و نوروزی در جایگاه شانزدهم المپیک ورزشگاه تختی و مسئله میزبانی از مسابقات بین المللی پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز پنجم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سیستم مورد علاقه گاریدو در پرسپولیس بلاتکلیفی پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی پشت پرده ماجرای بازگشت احتمالی نعمتی به پرسپولیس نیم نگاه استقلال به مهاجم مازاد پرسپولیس
سرخط خبرها

رکوردشکنی دختران والیبالیست خراسان در کشور

  • کد خبر: ۲۴۲۲۹۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
رکوردشکنی دختران والیبالیست خراسان در کشور
مرحله نخست مسابقات والیبال کانون‌های کمتر از هجده‌سال با حضور تیم‌های خراسانی پیگیری شد و هر چهار نماینده خراسان به دور بعد صعود کردند که منجر به رکوردشکنی استان در این مسابقات شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، مسابقات والیبال کانون‌های کمتر از هجده‌سال دختر کشور از روز‌های پایانی تیرماه آغاز شد و مرحله نخست این رقابت‌ها به‌صورت رفت و برگشت تا دوم مرداد پیگیری شد و به پایان رسید. مسابقات مرحله نخست به‌صورت هم‌زمان در هشت منطقه به میزبانی تیم‌های میانه، توپکا بابلسر، تارا آباده، آرنیا بجنورد، شورای شهر رامیان، مهفر قزوین، پایش پارت شاهرود و هزاره آرامش هرمزگان برگزار شد.

دختران مقتدر خراسان با برد‌های پیاپی در این مسابقات توانستند به‌عنوان تنهااستان کشور که همه نمایندگانش به دور بعد صعود کردند، بیشترین تیم را در کشور داشته باشند و نشان دهند والیبال بانوان خراسان دست‌کمی از مردان نداشته باشد.

نمایندگان خراسان درحالی همگی به دور نیمه‌نهایی صعود کردند که شانزده تیم در این مرحله حضور دارند و با هم به رقابت خواهند پرداخت. پیکار خراسان‌رضوی و پازش خراسان‌رضوی از گروه چهارم، تلنت سورن خراسان‌رضوی از گروه پنجم و مدرن پیشرفته از گروه هفتم نمایندگان استان بودند که به مرحله دوم صعود کردند.

در مرحله نخست این رقابت‌ها پازش خراسان‌رضوی ۳ بر ۱ مغلوب پیکار خراسان‌رضوی شد. تلنت سورن بر دریانوردان چیره شد. پازش خراسان‌رضوی ۳ بر ۰ از سد دختران موج نو بیرجند گذشت. پیکار خراسان‌رضوی ۳ بر ۰ مقابل آرنیا خراسان‌شمالی برنده شد. شورای شهر رامیان ۳ بر ۲ تلنت سورن را شکست داد. پازش خراسان رضوی ۳ بر ۱ بر آرنیا خراسان‌شمالی غلبه کرد. پیکار خراسان‌رضوی ۳ بر ۰ موج نو را شکست داد و تلنت سورن از سد بافق گذشت.

بازی‌های لیگ کانون‌های کمتر از بیست‌سال بانوان کشور نیز در حال برگزاری است که به میزبانی هیئت والیبال استان، تیم‌ها در سالن مهران مشهد در حال رقابت هستند و مسابقات دور رفت و برگشت روز جمعه به پایان خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->