صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انصارالله یمن آمریکا را پشتیبان اسرائیل خواند

  • کد خبر: ۲۴۴۱۹۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
انصارالله ضمن محکوم کردن جنایت تازه ارتش رژیم صهیونیستی در مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» واقع در مرکز شهر غزه، از حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا از این رژیم انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در پیامی در پلتفرم «ایکس» نوشت: قتل عام وحشیانه‌ای توسط رژیم جنایتکار اسرائیل و با حمایت کامل آمریکا علیه آوارگان در حالی که در حال اقامه نماز صبح در مدرسه‌ای در مرکز شهر غزه بودند، انجام شد.

طبق گزارش شبکه المسیره، وی تاکید کرد: ما این فاشیسم صهیونیستی و ادامه حمایت کامل آمریکا از اسرائیل برای ادامه ارتکاب جنایات نسل کشی علیه مردم غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.

عبدالسلام ادامه داد: اعراب و مسلمانان در قبال غزه مسئولیت بزرگی دارند و شرم بر همه کسانی باد که از وظایف دینی و انسانی خود غفلت کنند؛ چراکه این غفلت دشمن صهیونیستی را به ادامه ارتکاب جنایات بی‌سابقه نسل کشی تشویق می‌کند.

‏این اظهارات پس از آن بیان شد که در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد روز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

در همین راستا، «انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.