صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت تازه ارتش رژیم صهیونیستی در مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» واقع در مرکز شهر غزه، هدف از این اقدام را کوچاندن فلسطینی‌ها با حمایت آمریکا ارزیابی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کردند: کشتار هولناک صهیونیست‌ها در جریان اقامه نماز صبح توسط آوارگان، فصلی از جنایات جنگی است که توسط دشمن جنایتکار و سران نازی آن در غزه انجام شده است.

طبق گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است: این جنایات توسط دشمن به منظور نابودی و سلاخی غیرنظامیان بی‌دفاع غزه و در نهایت ریشه کن کردن و آواره کردن آنها از سرزمینشان انجام می‌شود.

این کمیته‌ها اضافه کردند: ده‌ها آواره در نماز صبح در مدرسه «التابعین» با استفاده از سلاح‌ها و موشک‌های آمریکایی ارسالی به ارتش فاشیست صهیونیستی کشته شدند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه خواستار تشدید مقاومت دربرابر صهیونیست‌ها در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی شد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در این باره تاکید کرد: کابینه راست‌گرای فاشیست اگر حمایت آمریکا را نداشت، قتل عام مدرسه التابعین را انجام نمی‌داد.

ولید الکیلانی، مسؤول رسانه‌ای حماس نیز به تلویزیون العربی گفت: ما نمی‌پذیریم که اشغالگران از مذاکره به عنوان وسیله‌ای برای به دست آوردن زمان و انجام قتل عام‌های جدید استفاده کنند.

مقام رسانه‌ای حماس به این تلویزیون تاکید کرد: جامعه بین‌المللی باید رهبران اشغالگر را به خاطر قتل عام‌های مرتکب شده پاسخگو کند.

در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد روز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

در همین راستا، «انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.