صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«واکین فینیکس» تنها پنج روز قبل از شروع فیلمبرداری درام جدید به کارگردانی تاد هینز، از این پروژه سینمایی انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رسانه‌های بین‌المللی سینمایی اعلام کردند که واکین فینیکس برای بازی در فیلم جدید ساخته تاد هینز تردید داشته است و منابع نزدیک به سازندگان فیلم به گاردین تأیید کرده‌اند که پروژه به‌طور کلی بدون برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر جایگزین لغو شده است.

فینیکس قرار بود در مقابل دنی رامیرز، بازیگر فیلم «تاپ گان: ماوریک» در یک داستان عاشقانه دهه ۳۰ بازی کند و قرار بود این فیلم به دلیل محتوایش، با درجه سنی بحث برانگیز NC-۱۷ (برای بالای ۱۷ سال) نمایش داده شود.

این پروژه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، در حالی ۵ روز پیش از آغاز تولید به دلیل کناره‌گیری واکین فینیکس با چالش جدی رو به رو شده که طبق گزارش‌ها، اعضای تیم در مکزیکوسیتی اکنون منتظر دریافت دستمزد خود قبل از اعلام پایان رسمی این پروژه هستند.

تاد هینز اکنون بر روی اقتباسی از رمان برنده جایزه پولیتزر نوشته هرنان دیاز با عنوان «تراست» برای شبکه HBO تمرکز کرده است. این پروژه، همکاری مجدد هینز و کیت وینزلت را رقم خواهد زد که قبلاً در مینی سریال اقتباسی «میلدرد پیرس» در سال ۲۰۱۱ همکاری داشتند.

واکین فینیکس که آخرین بار در فیلم «ناپلئون» ساخته ریدلی اسکات دیده شد، اخیراً بازی در فیلم دیگری با عنوان «ادینگتون» به کارگردانی آری استر را در کنار، اما استون به پایان رسانده است و دنباله فیلم «جوکر» با عنوان کامل «جوکر: جنون مشترک» نیز در جشنواره فیلم ونیز ماه آینده رونمایی خواهد کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.