صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نوجوان منچستری، کلید حل مشکلات دفاعی یونایتد

  • کد خبر: ۲۴۴۲۷۶
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
هری آماس، مدافع ۱۷ ساله منچستریونایتد بهترین فرصت را برای درخشش در اولدترافورد به دست آورده است و با توجه به مصدومان این تیم در خط دفاع، می‌تواند عصای دست تاریک تنهاخ برای حل مشکلات دفاعی تیمش باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عملکرد شیاطین سرخ در فصل گذشته را می‌توان با دو ویژگی مهم بررسی کرد. مورد اول بحران مصدومیت‌های بی‌پایان این تیم بود و مورد دوم هم به ظهور ستاره‌های جوانی مانند آلخاندرو گارناچو، کوبی ماینو، آماد دیالو و اتان ویتلی بود.

به نظر می‌رسد این الگو در فصل جدید هم در حال تکرار است. یونایتد تا همینجا و پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، راسموس هویلوند و لنی یورو را به دلیل مصدومیت برای مدتی از دست داده است و چند مدافع این تیم هم هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند. در این وضعیت یک نوجوان دیگر، یعنی هری آماس آماده است تا در هفته‌های ابتدایی لیگ در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته و به استعداد تازه شیاطین سرخ تبدیل شود.

این مدافع چپ از زمان انتقال از واتفورد به یونایتد در سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است و ستاره اصلی تور پیش فصل ناامیدکننده تیمش در ایالات متحده بود. این جوان ۱۷ ساله نشان داد که آماده به عهده گرفتن نقشی بیشتر در ترکیب ثابت تیمش برای فصل آینده است و می‌تواند عصای دست تنهاخ در خط دفاع یونایتد باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.