صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس در خصوص بیلبورد‌های مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» توضیحاتی ارائه کرد.

محمد شیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص بیلبورد‌های مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها»، اظهار کرد: این تابلو‌ها برای جلب توجه عموم و یادآوری مجموعه اقدامات مدیریت شهری در دوره ششم شورای شهر با تمرکز بر ۱۴ ماه گذشته است.

وی افزود: طی پنج ۶ روز آینده پس از گسترده‌تر شدن این نوع تبلیغات، رمزگشایی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.