شهرداری مشهد در نجف اشرف احترام و تکریم خادمان و زائران را به نمایش گذاشت استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است اجرای پروژه میان‌گذر جنوبی در شمال شرق مشهدمقدس ارتقای کیفیت و تخصصی‌تر شدن خدمات‌رسانی شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف طرح "ترنم زندگی" در مشهد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟ عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: تمهیدات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر منظم‌تر از سال‎های گذشته است فعالیت ۲۱ «راهنمای زائر» ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف همراهی تمام ارکان شهرداری مشهدمقدس برای خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۲۳۰۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اکران تصاویر مفاخر پزشکی مشهد به‌مناسبت روز پزشک ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید کلانتری، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) رهاشدگی اعتیاد پشت دیوار شهر | گزارش تریبون مردمی شهرآرا از مشکلات محله سیدرضی مشهد صرفه‌جویی ۷۱هزار لیتری سوخت از ابتدای ۱۴۰۳ در مشهد با بایدو رضایت از کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در جابه‌جایی زائران اربعین آبیاری ۹۲ درصدی فضای سبز مشهد با آب غیر شرب هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مشهد، مهیای میزبانی از زائران دهه آخر صفر پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در مشهد
سرخط خبرها

ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟

  • کد خبر: ۲۴۶۳۹۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: «التیام زخم‌ها» عنوانی است که ما برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و ناتمام که از دوره‌های قبلی مدیریت شهری باقی مانده بود، استفاده کردیم. در این دوره مدیریت شهری، همت بر این قرار داده شد که این پروژه‌ها تکمیل شوند.

محمد شیخانی در گفتگو با شهرآرانیوز؛ در خصوص بیلبورد‌های نصب‌شده در سطح شهر با عنوان «التیام زخم‌ها» اظهار کرد: التیام زخم‌ها عنوانی است که ما برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و ناتمام که از دوره‌های قبلی مدیریت شهری باقی مانده بود، استفاده کردیم.

وی افزود: این پروژه‌ها مانند زخم‌هایی بر پیکر شهر بودند که ناتمام‌ماندنشان، موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرد. در این دوره مدیریت شهری، همت بر این قرار داده شد که این پروژه‌ها تکمیل شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: در ۱۴ ماه گذشته، حدود ۳۵ پروژه شهری خُرد و کلان مانند استخر شهید قربانی، تقاطع چهارسطحی آزادگان، پارک‌های بانوان کوهسنگی و وکیل‌آباد و مشابه آن‌ها تکمیل شدند.

شیخانی بیان کرد: در فاز اول از عبارت «التیام زخم‌ها» استفاده کردیم که از امروز وارد فاز جدیدی شده است؛ یعنی رمزگشایی کردیم. ما اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و احداث و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید مانند تعریض پل دهرود، دوربرگردان شهید میرزایی، تقاطع شهید فهمیده، اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به نماز و احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی داشتیم.

وی عنوان کرد: شهردار بار‌ها اعلام کردند ۱۵ کلان‌پروژه محوری در این دوره با هم‌فکری و سیاست‌گذاری اعضای شورا مدنظر قرار گرفته است که در همین دوره به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اضافه کرد: دهکده ورزشی الهیه، پردیس مینیاتوری، بوستان مادر-کودک، تقاطع شهید فهمیده، دوربرگردان ابوطالب(ع) و ایستگاه و ساختمان مرکزی آتش‌نشانی را در برنامه داریم. پروژه‌های زودبازه نیز در حال تکمیل هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->