صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از روز گذشته در استان شدت گرفته که این شرایط موجب غبارآلود شدن آسمان بیشتر مناطق به خصوص مناطق شرقی و جنوبی خراسان رضوی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی پور اظهار داشت: افزایش غبار در آسمان خراسان رضوی موجب کاهش کیفیت هوا و دید در مناطق مستعد می‌شود و علاوه بر آن خیزش گرد و غبار به مناطق مرکزی دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: وزش باد از مهمترین پدیده‌های جوی در مناطق مستعد خراسان رضوی است به طوری که روز گذشته، شهرستان‌های سبزوار، تایباد و بجستان وزش باد با سرعت ۵۵ کیلومتر در ساعت را به ثبت رسانده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به لحاظ دمایی نیز روند تدریجی افزایش دما در خراسان رضوی ادامه دارد و میانگین بیشینه گرما در روز‌های پایانی هفته جاری به حدود ۴۰ درجه می‌رسد.

رضایی پور افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۷ و داورزن با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۲۳ تا ۳۵ درجه به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۳ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۳ تا ۳۶ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.