صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی اصفهان+ فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۵۹۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری اصفهان گفت: امروز (۲۱مردادماه ۱۴۰۳) ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه به‌علت وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی جی بیش از یک‌سوم نیروهای آتش‌نشانی شهر اصفهان به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شریعتی با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه می‌دانیم که یک کارخانۀ تولیدی با ۳ الی ۴ هزار متر آتش گرفت. این حریق سنگین بود و به نیرو و انرژی بسیاری برای اطفا نیاز داشت. همچنین جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط نیز اهمیت حیاتی دارد.

او با با بیان اینکه مراحلی از اطفا همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: درجۀ حرارت و گستردگی آتش بسیار زیاد و در حال ذوب‌کردن فلزات بود. نیرو‌های امدادی از ۴ طرف برای اطفای آن کوشیدند. بشکه‌های تینر و کپسول‌های گاز متعددی در محل این کارخانه وجود دارد. کارخانه‌های اطراف نیز از مواد پلیمری استفاده می‌کنند و در معرض خطر قرار داشتند.

این مقام آتش‌نشانی توضیح داد: گروه کاملی که ۲۵درصد از نیرو‌های آتش‌نشانی شهر اصفهان است، در این محل حاضرند و تقریباً حریق تحت‌کنترل درآمده است. پاکسازی حریق ادامه دارد. همچنین از سرایت آن به کارخانه‌های اطراف جلوگیری شده است. امیدواریم عملیات پاکسازی و شعله‌زنی هرچه زودتر به پایان برسد.

شریعتی یادآور شد: تقریباً از هر ایستگاه آتش‌نشانی اصفهان ۱ یا ۲ دستگاه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین در این مکان حاضر شده‌اند. بشکه‌ها یا کپسول‌های ۲۲۰ لیتری محل کارخانه هنوز در حال انبساط و انفجارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.