بیش از یک میلیون زائر ایرانی به عراق وارد شدند فرهنگستان علوم پزشکی از گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت حمایت و برای همکاری اعلام آمادگی کرد خراسان رضوی دارنده رتبه اول کشور در بیمه مادران دارای بیشتر از سه فرزند است آغاز به کار دادگاه‌های صلح در خراسان رضوی (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) انحراف اتوبوس مشهد - شلمچه، ۴۷ مصدوم برجای گذاشت (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی‌ها از موفقیت سیمایی‌صراف در وزارت علوم خواب بعدازظهر برای بدن مفید است یا مضر؟ تصادف مرگبار تریلر با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) + عکس افراد بالای ۶۰ سال این گونه پیاده روی کنند، سلامت مغزشان تضمین می‌شود دستگیری زورگیران خشن که دختر جوان را بیهوش کرده بودند ️وزیر آموزش‌وپرورش: امسال، ۱۲۹ هزار نفر در وزارت آموزش‌وپرورش استخدام شدند توصیه‌های بهداشتی که زائران اربعین باید به آن توجه کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی کاهش دما از فردا کاهش تصادفات زائران اربعین در جاده‌های کشور سیگارکشیدن پشت فرمان چقدر جریمه دارد؟ ۵ کامیون ایرانی در آتش‌سوزی گمرک هرات آسیب دید قابل‌توجه آقایان! مصرف روزانه گوجه‌فرنگی را فراموش نکنید کمبود این ویتامین منجر به سکته مغزی می‌شود کاهش قاچاق مواد مخدر با خروج اتباع غیرمجاز از کشور حاصل خواهد شد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نیازمند سند ملی وقف و امور‌ خیریه هستیم
سرخط خبرها

تصادف مرگبار تریلر با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) + عکس

  • کد خبر: ۲۴۵۳۳۸
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
تصادف مرگبار تریلر با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) + عکس
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف شدید و مرگبار یک تریلر حامل چرخ با ۱۱ دستگاه خودرو در خیابان استخر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌در ساعت ۷:۲۵ صبح امروز خبری مبنی بر تصادف سنگین تریلر حامل سنگ با چند خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان سه ایستگاه را به هراه دو دستگاه چرثقیل سنگین و خودرو‌های پشتیبان به محل حادثه واقع در خیابان استخر، مقابل بوستان دهم اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت زمان چهار دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ با بار سنگ ساختمانی در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان با چندین دستگاه خودرو که در حال حرکت در مسیر بوده یا پارک کرده بودند برخورد کرده و پس از آن وارد پیاده رو شده و پس از برخورد با تیربرق، درخت و دو ساختمان مسکونی متوقف شده است. بار این کامیون نیز در طول مسیر تخلیه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در مجموع ۱۱ دستگاه خودروی سواری در جریان این حادثه آسیب دیدند، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود برای نجات افراد را آغاز کردند. متاسفانه در جریان این حادثه زنی جوان جان خود را از دست داد و سه مرد که راننده کامیون نیز جزو آنهاست به همراه یک دختر سه ساله نیز مصدوم شدند که حال عمومی مناسبی ندارند. 

ملکی همچنین گفت:‌به ساکنان ساختمان آسیبی وارد نشد، اما آنها دچار شوک و وحشت ناشی از این حادثه شدند که خدمات درمانی از سوی عوامل اورژانس به این افراد نیز ارائه شد.

وی با بیان اینکه با دستور پلیس راهور خیابان مسدود شده و امدادرسانی پیدا کرد، گفت: علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ بررسی و اعلام خواهد شد.

محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز در این‌باره گفت: به محض اعلام وقوع این حادثه شش دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبان عملیات و ٣ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل اعزام شدند. مصدومان این حادثه بعد از اقدامات اولیه درمانی به توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به بیمارستان‌های تهرانپارس و شهدای تجریش انتقال یافتند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->