صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یورش شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری

  • کد خبر: ۲۴۴۶۰۲
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
شهرک نشینان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، به دارایی فلسطینیان آسیب وارد کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی با هدف توسعه شهرک سازی‌ها در کرانه باختری دست نظامیان و شهرک نشینان خود در این منطقه را برای حمله به فلسطینیان باز گذاشته است؛ موضوعی که به بهای وارد آمدن خسارات مادی و تلفات انسانی به غیرنظامیان تمامی می‌شود.

بر این اساس، خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مختلف در کرانه باختری یورش برده و به دارایی‌های فلسطینیان آسیب وارد کردند.

در منطقه رام الله شهرک نشینان با پرتاب سنگ اقدام به آسیب رساندن به خودروی فلسطینیان کردند. در شمال دره اردن نیز شهرک نشینان با یورش به یک خانه فلسطینی، وسایل آن را به سرقت بردند.

در شرق سلفیت شهرک نشینان صهیونیست با یورش به یک روستا دستکم یکصد درخت زیتون را قطع کرده و ۶ هزار متر مربع از اراضی فلسطینیان را غصب کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی نه تنها مانع از حملات شهرک نشینان به این اراضی فلسطینیان نمی‌شوند، بلکه خود آنها را در این توحش یاری می‌کنند.

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون طی یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری دستکم ۶۲۰ فلسطینی شامل ۱۴۵ کودک جان خود را از دست داده‌اند. اکنون ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری زندگی می‌کنند و تل آویو به دنبال افزایش این میزان به یک میلیون نفر است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.