دو درصد جمعیت غزه به شهادت رسیده‌اند کنعانی: افزایش درّندگی رژیم صهیونیستی نشانه‌ وحشت این رژیم از خطر فروپاشی و اضمحلال است حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک موتورسیکلت در جنوب لبنان بایدن: ترامپ یک خطر واقعی برای امنیت آمریکاست حملات ترکیبی حزب‌الله به پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) برج ایفل در آستانه مراسم اختتامیه المپیک پاریس تخلیه شد آیت‌الله علم‌الهدی: فضیلت کاروان خدام الحسین (ع) زیارت توام با خدمت است | خادمان اعزامی، نوکران برگزیده سیدالشهدا (ع) هستند ۸ وزیر پیشنهادی فردا دوشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) به کمیسیون امنیت ملی می‌روند عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن یا یک کشته (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) انفجار در محله شیعه‌نشین دشت برچی کابل یک کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت + فیلم بازداشت برخی مقامات مدیریت شهری و روستایی در بندرگناوه و رباط کریم وزیر کشور: کنترل آسیب‌های اجتماعی با ایجاد زیرساخت مناسب و بهره گیری از نیرو‌های مردمی محقق می‌شود معرفی کامل تمام وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم + اینفوگرافی و عکس عباس علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو کیست؟ + بیوگرافی و سوابق روند بررسی صلاحیت وزرا در مجلس تا چه زمانی طول خواهد کشید؟ محسن پاک نژاد، وزیر پیشنهادی نفت کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت کیست؟+ بیوگرافی و سوابق امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری کیست؟ بیوگرافی و سوابق غلامرضا نوری، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق احمد میدری، وزیر پیشنهادی کار کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت کیست؟ + بیوگرافی و سوابق
سرخط خبرها

عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن یا یک کشته (۲۱ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۵۳۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن یا یک کشته (۲۱ مرداد ۱۴۰۳)
رسانه‌های محلی گزارش دادند که در جریان یک عملیات ضد صهیونیستی در دره اردن، یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های عبری گزارش دادند که طی عملیات امروز یکشنبه در منطقه غور اردن واقع در کرانه باختری اشغالی یک شهرک‌نشین صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بر اساس گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های عبری گزارش دادند مجریان عملیات تیراندازی موفق به ترک محل شده‌اند و اشغالگران اقدام به بستن ایستگاه‌های بازرسی «تیاسیر و الحمرا» در نزدیکی این منطقه کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست در تعقیب خودروی مجریان عملیات هستند.

شبکه عبری «کان» به جزئیات این عملیات ضدصهیونیستی پرداخت و گزارش داد تیراندازی از داخل یک خودروی در حال حرکت در ۲ نقطه انجام شده است؛ مکان اول در حوالی شهرک «روتم» بوده که درپی آن یک شهرک‌نشین کشته شد و مکان دوم در نزدیکی شهرک «محولا» بوده که در جریان آن یک شهرک‌نشین دیگر مجروح شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->