صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خارجی‌ترین استقلال تاریخ

  • کد خبر: ۲۴۵۱۵۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
استقلال کنونی بازیکنان خارجی بسیاری دارد که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. استقلال آن قدر بازیکن خارجی دارد که در تمرین این تیم باید انگلیسی صحبت کنید.

به گزارش شهرآرانیوز،  استقلالی‌ها برای فصل جدید چهار بازیکن در فاز هجومی و یک بازیکن برای بازیسازی و حمایت را در ترکیب تیمش دارد که از ملیت‌های مختلفی هستند و به نوعی بارهجومی استقلال لیگ بیست و چهارم روی دوش ستاره‌های خارجی این تیم خواهد بود. تعدد بازیکنان خارجی در استقلال به گونه‌ای مشهود شده که همه بازیکنان حاضر د راین تیم برای برقراری با هم تیمی‌های خارجی خود باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند تا به نوعی حرف هم تیمی‌های خود را متوجه شوند.

به واقع تا کنون استقلال این تعداد بازیکن خارجی درترکیب خود نداشته که اکنون می‌بینیم حجم عظیمی از بازیکنان خارجی در کنار نکونام قرار گرفته‌اند تا به نوعی خارجی‌ترین استقلال تاریخ در برابردیدگان مان قرار بگیرد. حتی اگر قانون اجازه می‌داد استقلال تعداد بازیکن خارجی بیشتری را نیز در دل خود جای می‌داد و برخی بازیکنان را که از لیست خارج کرد، در لیست خود قرارمی‌داد.  



نوک پیکان خط حمله استقلال را گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال تشکیل می‌دهد که با توجه به خلوت بودن این پست، نکونام حساب ویژه‌ای روی درخشش و گلزنی این بازیکن باتجربه باز کرده است، البته با سبک بازی خاصی که دارد می‌تواند در نقش سازنده برای وینگر‌های استقلال هم ظاهر شود.

زلیکیچ، کاکوتا و ماشاریپوف سه بازیکن خارجی دیگری هستند که در صورت آماده بودن می‌توانند مثلث هجومی تمام خارجی استقلالی‌ها را تشکیل دهند. آن‌ها یک خط عقب‌تر از بلانکو به طراحی حملات استقلال مشغول خواهند بود هر چند که آبی‌ها در این پست کوشکی و اسلامی را هم در اختیار دارند و رقبای سرسختی برای ستاره‌های خارجی خواهند بود.

در نهایبت یک خط عقب‌تر از اسامی ذکر شده به احتمال زیاد اندونگ به عنوان یک هافبک تخریبی  کاور استقلال در نیمه عقبی زمین خواهد بود و میدان‌داری را انجام دهد، او پست ۶ استقلال را در اختیار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.