تاریخ و ساعت بازی النصر و التعاون در سوپرکاپ عربستان | فصل جدید برای رونالدو آغاز شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی الهلال و الاهلی در نیمه‌نهایی سوپرکاپ عربستان (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | میتروویچ ستاره نجات آبی‌های ریاض سرمربی شمس آذر نکونام را عصبانی کرد! بازیکن خارجی استقلال این هفته فیکس است؟ شنبه، اولین بازی تیم جدید طارمی علیرضا دبیر تکلیف این مربی را روشن می‌کند کمک ویژه فدراسیون به استقلال و پرسپولیس تراکتور پشت بیرانوند را خالی کرد علیپور خیال گاریدو را راحت کرد اختلاف پرسپولیس و سازمان لیگ بالا گرفت صحبت‌های انگیزشی درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس پشت پرده حضور پنجمین پرسپولیسی در تراکتور چرا سوپر جام برگزار نمی‌شود؟ | بحران برنامه ریزی در سازمان لیگ غیبت جلالی در دو هفته آغازین لیگ برتر| فرصت بزرگ در اختیار زکی‌پور علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس
سرخط خبرها

سرمربی شمس آذر نکونام را عصبانی کرد!

  • کد خبر: ۲۴۵۰۰۹
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
سرمربی شمس آذر نکونام را عصبانی کرد!
سرمربی شمس آذر سابقه عصبانی کردن همتای خود در استقلال را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید دقیقی که برای هدایت ملوان راهی انزلی شده بود، دوباره به شمس آذر بازگشت تا در لیگ بیست و چهارم هم هدایت این تیم قزوینی را برعهده داشته باشد و البته در هفته نخست به مصاف استقلال برود.

دقیقی فصل قبل در دوره رفت لیگ بیست و سوم هنگامی که به برنامه فوتبال برتر دعوت شده بود، به تمجید از مدیریت علی خطیر مدیرعامل وقت استقلال پرداخت ولی سبک تاکتیکی آبی‌پوشان را نقد کرد تا باعث عصبانیت جواد نکونام شود. در آن مقطع هواداران استقلال با تعجب و البته ناراحتی این مسئله را طرح می‌کردند که چرا دقیقی باید تا این حد به صورت ریز و موشکافانه پیرامون وضعیت مدیریتی و حتی فنی استقلال صحبت کند؟ ادعایی که البته سرمربی کنونی شمس آذر در موردش توضیحی نداد.

سعید دقیقی و جواد نکونام در مقاطع کوتاهی با یکدیگر در اردوی تیم ملی نیز حضور داشته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->