صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران تاکید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهدی مفتح در تشریح نشست صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: تمامی وزرای پیشنهادی با حضور در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مدت سه روز سوابق و برنامه‌های خود را تبیین کردند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با توجه به حضور هر وزیر پیشنهادی دغدغه‌های ذی‌ربط را در حوزه تخصصی آن وزارتخانه مطرح کردند و از وزیر مربوطه راه کار‌ها و برنامه‌ها را مطالبه نمودند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست صبح امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح برنامه‌های خود بر لزوم رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر و رسانه تاکید کرد.

مفتح ادامه داد: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران تاکید کردند و دغدغه نمایندگان عضو کمیسیون استفاده از نظرات خبرنگاران و نه صرفا مدیران مسئول و مالکان رسانه‌ها، در لایحه مذکور بود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نیرو در نشست این کمیسیون، گفت: دغدغه اصلی نمایندگان در بررسی برنامه‌های علی آبادی موضوع ناترازی انرژی، قطع برق صنایع و واحد‌های مسکونی و لزوم ایجاد توازن در عرضه و تقاضای این بخش بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حاضر شد و مطالبی در خصوص توجه به میراث فرهنگی و نگهداری مطلوب از آثار باستانی و اقتصاد توریسم مطالبی مطرح شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.