صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش ۵ برابری پرواز‌های اربعین

  • کد خبر: ۲۴۵۲۰۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه میزان تقاضا و عرضه پرواز‌های اربعین حسینی نسبت به سال ۱۴۰۰ به بیش از پنج برابر افزایش یافته است، از عرضه ۹۰درصد بلیت پروزاهای اربعین تا روز شنبه (۲۷ مردادماه) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کاپیتان "محمد محمدی بخش" در نشست با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، بر هماهنگی و مدیریت پرواز‌های اربعین حسینی تاکید کرد و خواستار همکاری شرکت‌ها در بحث عملیات پروازی، تعمیر و نگهداری، تامین قطعه و ... با یکدیگر شد.

وی ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بلیت به صورت گروهی بدون هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: میزان تقاضا و عرضه پرواز‌های اربعین حسینی نسبت به سال ۱۴۰۰ به بیش از پنج برابر افزایش یافته و برای عملیات پروازی امسال جابه جایی ۵۰۰هزار زائر از طریق بخش حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است.

کاپیتان محمدی بخش همچنین از رفع مشکل تامین ارز ایرلاین‌ها تا امروز خبر داد و گفت: پرواز‌های اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور انجام می‌شود و قصد داریم با اضافه کردن ۲ فرودگاه تعداد آن را به ۲۸ فرودگاه برسانیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران اقدام و بسته‌های فرهنگی مناسبی به زائران در طول پرواز، ارائه دهند.

وی افزود: همچنین سرعت توزیع بلیت‌ها ظرف یکی دو روز اخیر بیشتر خواهد شد و ۹۰ درصد بلیت‌های پرواز‌های اربعین تا روز شنبه (۲۷ مردادماه) واگذار خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.