صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لیگ بیست‌وچهارم با یک تغییر کار خود را شروع خواهد کرد. طلسم حضور VAR در فوتبال ایران، این فصل بالاخره شکسته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کمتر از ۱۲ ساعت تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران زمان مانده و باشگاه‌ها حریفان خود را زیر ذره‌بین بررسی و آنالیز قرار داده‌اند. به زودی صدای کرکننده تماشاگران در ورزشگاه‌ها می‌پیچد و پرچم‌ها روی سکو‌ها تاپ می‌خورند. لیگ بیست‌وچهارم با یک تغییر کار خود را شروع خواهد کرد. طلسم حضور VAR در فوتبال ایران، این فصل بالاخره شکسته می‌شود.

دو بازی از هفته اول یعنی دیدار پرسپولیس - ذوب آهن و مصاف شمس‌آذر - استقلال از سیستم VAR بهره‌مند خواهند بود.

پرسپولیس - ذوب آهن

ساعت ۱۹:۳۰

پرسپولیس و ذوب‌آهن دیدار افتتاحیه دوره بیست‌وچهارم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس، لیگ بیست‌وسوم را با خاطره‌ای خوش و تکرار قهرمانی به پایان برد. آنها حالا با سرمربی اسپانیایی خود به طور رسمی از روز پنجشنبه و در مصاف با ذوب آهن، فصل جدید را آغاز می‌کنند و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌شان هستند.

دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن تاکنون ۴۶ بار در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم پرسپولیس ۱۷ برد بوده و ۱۲ مسابقه هم با برتری گاندو‌های اصفهانی خاتمه پیدا کرده است. ۱۶ دیدار هم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

ملوان - گل‌گهر

ساعت ۱۹:۴۵

ملوان و گل‌گهر دومین دیدار هفته نخست لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

مهدی تارتار پس از اینکه سکان هدایت گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفت و جانشین مارینوس اوزونیدیس شد، به سراغ تغییر و تحولات گسترده در فهرست تیمش رفت به‌ویژه اینکه سرمه‌ای‌پوشان در فصل گذشته عملکردی دور از انتظار داشتند و نتوانستند در جمع ۸ تیم برتر جدول قرار گیرند و همین مساله سبب شد که تارتار به سراغ زیر و رو کردن فهرست تیمش برود.

بعد از این تغییر و تحولات باید دید عملکرد شاگردان تارتار چگونه خواهد بود.

در سمت مقابل، ملوانی‌ها پس از اینکه فصل گذشته موفق به کسب مقام ششم شدند و بهترین جایگاه خود در تاریخ لیگ برتر را با هدایت مهدی تارتار به دست آوردند، به واسطه توافق نکردن با تارتار به سراغ تغییر سرمربی رفتند.

در مقطعی از سعید دقیقی، سرمربی موفق فصل گذشته شمس‌آذر قزوین هم در قامت سکان‌دار جدید ملوان بندرانزلی رونمایی شد، اما همکاری دقیقی با قو‌های سپید دوام چندانی نداشت تا مازیار زارع سکان هدایت «انزلی‌چی‌ها» را برعهده بگیرد و باید دید عملکرد این تیم با سرمربی جدیدش چگونه خواهد بود.

استقلال خوزستان - آلومینیوم اراک

ساعت ۲۰:۳۰

آخرین تقابل روز اول هفته نخست لیگ برتر میان استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.

بی‌تردید استقلال خوزستان عنوان فعال‌ترین تیم بازار تابستانی نقل‌وانتقالات را در اختیار دارد؛ تیمی که فصل گذشته در هفته پایانی توانست بقای خود در سطح اول فوتبال ایران را جشن بگیرد، اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه اهوازی برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فصل گذشته و داشتن فصلی موفق، تغییر و تحولات گسترده‌ای در تیم‌شان ایجاد کرده‌اند.

میودراگ بوژوویچ، سرمربی نام‌آشنای مونته‌نگرویی در نقش جانشین سیروس پورموسوی انتخاب شده و تغییرات بسیاری در ترکیب این تیم ایجاد کرده است.

در سمت مقابل، اما آلومینیوم در نقل‌وانتقالات جزو کم‌تحرک‌ترین‌ها بود. آنها پس از کش و قوس بسیار در نهایت موفق شدند سرمربی فصل گذشته خود یعنی مجتبی حسینی را حفظ کنند و باید دید حضور حسینی برای دومین فصل در اراک به کجا خواهد انجامید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.