صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طی سال گذشته

۴۹ هزار و ۵۸ پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان رضوی مختومه شد

  • کد خبر: ۲۴۵۴۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته ۴۰ هزار و ۸۰۴ پرونده در بخش کالا و خدمات در این استان تشکیل و از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۶۶ پرونده مختومه شد که درصد مختومه به وارده ۹۹ درصد بوده است.

نجمه سرباز- حمیدرضا کریم، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: همچنین در سال گذشته ۴۶۱۵ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان در خراسان‌رضوی تشکیل و ۴۶۶۴ پرونده مختومه شد که درصد مختومه به وارده ۱۰۱ درصد بوده است. علاوه بر این در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۱۵۸ پرونده تشکیل و ۴۰۲۸ پرونده مختومه شد که درصد مختومه به وارده ۹۷ درصد بوده است.


وی میزان جزای نقدی محکومیت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۶۴۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در بخش کالا و خدمات میزان محکومیت ۹۶۲ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال و در بخش بهداشت، دارو و درمان ۱۰ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال بوده است.


وی ادامه داد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، عرضه و تأمین کالای غیربهداشتی و رعایت‌نکردن مقررات بهداشتی بیشترین فراوانی پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است.


وی خرید، فروش و حمل کالای قاچاق را بیشترین عامل پرونده‌های تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و گفت: همچنین وارد و خارج نشدن کالا از مسیر‌های تشریفات گمرکی و نگهداری و عرضه کالای قاچاق از سوی واحد صنفی از دیگر عوامل پرونده‌ها بوده است.


آمار کشفیات ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده در مشهد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی در ادامه با ارائه گزارشی درباره طرح نظارت بر ملزومات بهداشتی، ماسک، مواد ضدعفونی، الکل و ژل در مشهد از یک اسفند ۹۸ تا یک اردیبهشت ۹۹ گفت: در این زمان ۹۹ گروه گشت فعال بودند، ۱۹۱۱ بازرسی انجام شده و ۳۱۳ پرونده تشکیل شده است.


به گفته وی، همچنین در این مدت، ۹۳ هزار و ۶۳۴ ماسک، ۱۱۷ هزار و ۱۳۲ جفت دستکش و ۱۵۶۶ لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.