صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معادن آماده جهش تولید به شرط همراهی مردم

  • کد خبر: ۲۴۵۴۷۰
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مشهد گفت: حوزه معدن یکی از حوزه هایی که جهش تولید با مشارکت مردم محقق می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی فضائلی با حضور در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی سنگ‌های تزئینی و نما که امروز ۲۵ مردادماه در نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد:  یکی از بخش‌های بسیار مهم که می‌تواند هم تولید اشتغال و هم تولید ثروت داشته باشد، حوزه صنایع معدن و سنگ است.

به گفته وی، متاسفانه  بخش زیادی از این ظرفیت که در سطح کشور وجود دارد بلااستفاده باقی مانده است و تا کنون چندین بار مقام معظم رهبری بر این ظرفیت اشاره و تاکیدداشتند که بسیار جای کار دارد.

عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اگر جمعیت کشور به نسبت جمعیت جهانی یک درصد باشد، اما ۶ تا ۷ برابر جمعیت کشور سهم ذخایر معدنی ما در دنیا است؛ لذا بسیار ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد؛ که امیدواریم این نوع نمایشگاه بتواند کمک برای شناختن این حوزه و سرمایه گذاری‌های بیشتر شود.

فضائلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در  شعار سال بر حوزه معدن تاکید دارند و یکی از حوزه‌هایی که ما شاهد جهش تولید می‌توانیم شاهدباشیم، حوزه معدن است که مشارکت مردم که در شعار امسال هم آمده بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم این جهش تولید را در همه حوزه ها از جمله معدن با مشارکت مردم محقق کنیم.

وی گفت: اگر متولین امر موانع صنایع از جمله معادن را شناسایی کنند که خوشبختانه تا حدودی این موانع شناخته شده است می‌توانیم جهش تولید را در این حوزه داشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.