صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرکز اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر آخرین وضعیت حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک کامیون حمل قیر در عراق را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۴ صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی و یک کامیون حمل قیر در جاده برگشت از دیوانیه به ناصریه در کشور عراق تصادف کردند.

این حادثه ۶۴ نفر مصدوم و یک فوتی داشته که راننده اتوبوس عراقی بوده است. از ۶۴ مصدوم نیز ۶۱ نفر، زائر ایرانی و ۳ نفر عراقی بودند.

مصدومان این حادثه در بیمارستان تعلیمیه عراق بستری هستند و نیرو‌های امدادی هلال‌احمر کشورمان برای رسیدگی و ارائه خدمات به آنها و در صورت نیاز، انتقال بیماران به ایران، در بیمارستان حضور دارند.

این حادثه ۱۸ مصدوم سرپایی داشته و ۴۶ نفر، تحت مراقبت موقت در اورژانس بیمارستان آموزشی دیوانیه هستند. یک نفر هم تحت عمل جراحی قرار دارد. متاسفانه راننده اتوبوس در این حادثه جان خود را از دست داده است.

جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از حادثه به زائران توصیه کرده است که در مسیر بازگشت از زیارت در ایام اربعین به دلیل طولانی بودن مسیر و خستگی راه و همچنین گرمای هوا، حتما هر ۲ ساعت استراحت کنند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد وقوع حوادث برای زائران نباشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.