دستگیری اعضای باند سارقان پروازی در مشهد + عکس ارسال آسان مدارک بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، میدان فلسطین مشهد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) حسرتِ داشتن یک مدرسه خوب بر دل بچه‌های بولوار شاهنامه مشهد اعمال‌قانون ۱۸۲۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) ضرورت پیشگیری از نابینایی و کم بینایی کودکان با اجرای برنامه مقابله با تنبلی چشم توضیحات رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص علت کمبود یکی از برند‌های انسولین اجازه پدر برای ازدواج دختر لازم است یا خیر؟ کاهش ۲۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در خراسان‌رضوی آخرین اظهارات رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص گذرنامه اربعین ۱۰ سایت متخلف فروش بلیت هوایی اربعین، به مراجع قضایی معرفی شدند زائران اربعین سفر خود را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند برخورد خودرو با درخت در شاندیز مشهد، ۶ کشته و مصدوم بر جای گذاشت گزارشی از وضعیت نابسامان خرید و فروش بلیت‌های قطار ویژه ایام اربعین | خروج بلیت قطار اربعین از ریل موج دوم تردد زائران اربعین با ثبت ۳۱ میلیون تردد در جاده‌های استان‌های مرزی آغاز شد وقوع گردوخاک شدید و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه تایباد و سرخس (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) گزارش پلیس مشهد از جزئیات یک کلاهبرداری مجازی و چندین سرقت| از پیام کمک اضطراری تا سرقت از باغ های خالی شستشوی زخم حیوان گزیدگی تا ۹۰ درصد در پیشگیری از هاری موثر است جوان مرگ مغزی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید  (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) همه چیز درباره نگهداری حیوان خانگی| یک دامپزشک هشدار داد افزایش ظرفیت پرواز‌های اربعین به ۵۸ هزار صندلی علت آتش سوزی امروز (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) در مراتع اصفهان چه بود؟
سرخط خبرها

موج دوم تردد زائران اربعین با ثبت ۳۱ میلیون تردد در جاده‌های استان‌های مرزی آغاز شد

  • کد خبر: ۲۴۵۵۸۴
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
موج دوم تردد زائران اربعین با ثبت ۳۱ میلیون تردد در جاده‌های استان‌های مرزی آغاز شد
رئیس پلیس راهور فراجا از آغاز موج دوم تردد زائران اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سید تیمور حسینی در این‌باره گفت: بر اساس آخرین آمار سامانه ترددشمار از ابتدای ماه صفر تا صبح امروز ۲۷ مرداد ماه، ۳۱ میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان‌های مرزی ثبت شده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است. این آمار نشان‌دهنده استقبال گسترده زائران از سفر اربعین و لزوم برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تسهیل تردد در مرزها است.

آغاز موج دوم تردد زائران اربعین حسینی

وی با بیان اینکه در این مدت تا صبح امروز دو میلیون و ۷۵۰ هزار زائر برای زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی خارج شده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که ما از روز گذشته ۲۶ مردادماه وارد پیک دوم تردد زائران برای رفتن به زیارت عتبات عالیات شده‌ایم. همچنین آمارهای ما نشان می‌دهد که ۴۵ درصد از زائران نیز به کشور بازگشته‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به توزیع نامتوازن زائران در میان مرزها از زائران درخواست کرد تا از سایر مرزها مانند شلمچه نیز استفاده کنند، البته با توجه به ظرفیت بالای پارکینگ‌های مرز مهران و تسهیلات فراهم شده، زائران می‌توانند با خیالی آسوده به این مرز مراجعه کنند.

حسینی همچنین به زائران توصیه کرد که برای زمان سفر خود، به ویژه در ساعات پیک تردد یعنی از ساعت شش تا ۱۱ صبح و ۱۷ تا ۲۳ عصر برنامه‌ریزی دقیق انجام دهند. به عنوان مثال، زائرانی که از استان‌های خراسان رضوی، تهران، خوزستان، اصفهان، قم و استان‌های شمالی یعنی گیلان، مازندران و گلستان برای تردد از مرز مهران استفاده می‌کنند و همچنین زائرانی که از استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و هرمزگان برای تردد از مرز شلمچه استفاده می‌کنند، باید این ساعات را در نظر بگیرند.

وی به نقش پلیس راهور در تأمین امنیت و روان‌سازی ترافیک اشاره کرد و از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خود در سراسر کشور، به ویژه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، فارس، یزد، کرمان، قم، قزوین، تهران و البرز قدردانی کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین از زائران خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، و استراحت کافی، سفر خود را به سلامت به پایان برسانند. همچنین، از رانندگی در ساعات پایانی شب خودداری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->