صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نورافکن اولین خرید فصل بعد استقلال

  • کد خبر: ۲۴۵۵۲۰
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
امید نورافکن با اینکه اکنون برای گذران خدمت سربازی راهی ملوان شده، اما درحال زمینه‌سازی برای بازگشت به استقلال است.

به گزارش شهرآرانیوز، امید نورافکن از سپاهان جدا شده و برای گذران خدمت سربازی به تیم ملوان بندرانزلی رفته است. حضور نورافکن در انزلی، اما دائمی نیست و این بازیکن یک فصل دیگر باید تیم جدید خود را معرفی کند.

با توجه به اظهاراتی که نورافکن بعد از برتری خانگی ملوان مقابل گل گهر به زبان آورده، پیش بینی می‌شود که او برای بازگشت به استقلالبرنامه ریزی کرده است.

نورافکن چنین گفته است: «استقلال یک تیم بزرگ و ریشه دار است. بازی‌های سختی را پیش رو داریم ولی تا دقیقه آخر سختکوش تلاش می‌کنیم. مطمئن باشید من و هم تیمی هایم تا دقیقه آخر تمرکز و تلاشمان را می‌گذاریم تا حریفان مقابل ما بازی سختی را تجربه کنند. من در ورزشگاه‌هایی که استقلال و سپاهان به میدان رفتند، بودم و بازی با جو و تماشاگران زیاد را تجربه کردم، اما ورزشگاه خانگی ملوان با این نوع تعصب و تشویق باعث هیجان بازیکنان می‌شود و صادقانه می‌گویم که خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم. همه از من و تک تک هم تیمی هایم انتظار دارند که بهترین خودمان باشیم و من مطمئنم در ادامه مسیر یکی از بهترین فصل‌های ملوان را رقم می‌زنیم.»

اینکه نورافکن در صحبت‌های خود به بزرگی استقلال اشاره کرده نشان دهنده علاقه‌اش برای بازگشت به این باشگاه است. با توجه به اینکه دوران خدمت سربازی او فصل بعد به پایان می‌رسد، حضورش در ترکیب استقلال دور از ذهن نیست و به احتمال بسیار زیاد او تبدیل خواهد شد به اولین خرید استقلال برای فصل بعد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.