مورینیو به دنبال ستاره بارسا سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال به تهران رسید انزونزی - سپاهان؛ یک امضا تا نهایی شدن سقف بودجه اندونگ را خط زد روز‌های تاریک مدافع مشهدی سپاهان سونامی در راه منچسترسیتی دبیر: طلایی‌های کشتی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش می‌گیرند! غفور جدیدترین خرید شهداب مسئولان سازمان لیگ مخالف بازی استقلال در شهر قدس تاریخ و ساعت بازی النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان | نبرد زودهنگام غول‌های عربستانی اسکوچیچ خوشحال از درخشش پرسپولیسی‌ها | شروع امیدبخش مثلث پرسپولیسی نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟ گاریدو نسخه جانشین بیرو را پیچید بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی بیرون ماند ستاره های خارجی پرسپولیس در تبریز بر می گردند قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس سقوط فلیپس از منچسترسیتی به ایپسویچ ۳ بازیکن به فهرست بارسلونا اضافه شدند
سرخط خبرها

سقف بودجه اندونگ را خط زد

  • کد خبر: ۲۴۵۶۶۴
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
  • ۱
سقف بودجه اندونگ را خط زد
به نظر می‌رسد سقف بودجه عامل خط خوردن نام خرید جدید استقلال در بازی با شمس آذر در هفته اول لیگ برتر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدیه اندونگ به عنوان خرید جدید استقلال همراه تیم به قزوین سفر کرد و حتی پیش از شروع بازی با شمس آذر برای گرم کردن در زمین بازی حضور داشت، اما به یکباره به این بازیکن اعلام شد نمی‌تواند بازی کند.

بعد از این اتفاق برخی رسانه‌ها گمانه زنی کردند، چون ITC اندونگ صادر نشده این بازیکن نامش از لیست آبی‌ها خارج شده است، اما حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود ITC اندونگ اواسط هفته گذشته صادر شده و این بازیکن هیچ مشکلی از این نظر نداشت.

به نظر می‌رسد اندونگ به دلیل سقف بودجه نتوانسته برای استقلال بازی کند و مدیران این باشگاه به دنبال راهی هستند تا بتوانند مجوز بازی این بازیکن را دریافت کنند.

گوستاوو بلانکو دیگر بازیکنی است که به دلیل سقف بودجه نتوانسته قراردادش را ثبت کند و در بازی با شمس آذر در هفته اول لیگ برتر غایب بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معین????
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
0
0
کدوم سقف.مسخره بازی درآوردین.فقط برای استقلال این خبرا هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->