صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده قرارگاه عملیاتی امدادونجات شهید علی‌ هاشمی در پایانه مرزی چذابه گفت: چهار مصدوم تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر حامل سوخت در مسیر نجف - کربلا به خوزستان منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، یاسر ساعدی در خصوص این تصادف به رسانه‌ها گفت: امروز پس از برقراری تماس با مرکز EOC مستقر در مرز چذابه، مبنی بر وقوع حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر حامل سوخت در مسیر نجف - کربلا، مقدمات تحویل حادثه‌دیدگان در دستورکار قرار گرفت. ⁣

وی گفت: چهار دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های سیار جمعیت هلال‌احمر استان مستقر در پایانه مرزی چذابه به نقطه صفر اعزام و مصدومان از طرف کشور عراق تحویل گرفته شدند.

ساعدی افزود: مصدومان حادثه توسط اتوبوس‌آمبولانس جمعیت هلال‌احمر به پایانه مرزی منتقل و به نجاتگران مستقر در پایانه مرزی چذابه تحویل داده شدند. ⁣

فرمانده قرارگاه عملیاتی امدادونجات شهید علی هاشمی در پایانه مرزی چذابه گفت: پس از تحویل مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه، اقدامات تریاژ و امداد برای مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه، مصدومان به اتوبوس‌آمبولانس ۱۱۵ تحویل و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

ساعدی تأکید کرد: رانندگان در مسیرهای زیارت اربعین، به‌دلیل طولانی‌بودن مسیر و خستگی راه و همچنین گرمای هوا، حتماً هر ۲ ساعت استراحت کنند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد وقوع حوادث برای زائران نباشیم.

هلال‌احمر خوزستان ۲۰۰ پایگاه امدادونجات در مرز‌های خوزستان برای ارائه خدمات به زائران راه‌اندازی کرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.