رئیس پلیس راهور فراجا: وضعیت تردد زائران اربعین مطلوب است | افزایش ۲۲ درصدی مراجعه به مرز‌ها ۶۴ مصدوم و یک فوتی در تصادف اتوبوس زائران ایرانی با کامیون قیر در عراق (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) صدور هشدار فوری سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) رئیس ستاد اربعین کشور: با توجه به وضعیت پارکینگ‌ها زائران می‌توانند با وسیله شخصی سفر کنند واژگونی خودرو در نیشابور ۵ نفر را روانه بیمارستان کرد (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش نسبی دمای هوا در مناطق نیمه شمالی کشور (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) جزئیات سانحه تصادف اتوبوس با کامیون با ۲۸ مصدوم در محور مشهد-مُلک‌آباد جمع‌آوری ۵۷۰ معتاد و خرده‌فروش مواد در مشهد (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) اولین مورد ابتلا به آبله میمونی در سوئد مشاهده شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی هتل بشیر در محله سراب مشهد (۲۵ مرداد۱۴۰۳) فعالیت اداره گذرنامه خراسان رضوی در روز جمعه (۲۶مرداد۱۴۰۳) صدور بیش از ۸۲ هزار گذرنامه زیارت در خراسان رضوی (۲۵مرداد۱۴۰۳) ویدئو | ماجرای درگیری یک راننده با مأمور پلیس راه چه بود؟ (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون زائر ایرانی به عراق وارد شدند فرهنگستان علوم پزشکی از گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت حمایت و برای همکاری اعلام آمادگی کرد خراسان رضوی دارنده رتبه اول کشور در بیمه مادران دارای بیشتر از سه فرزند است آغاز به کار دادگاه‌های صلح در خراسان رضوی (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) انحراف اتوبوس مشهد - شلمچه، ۴۷ مصدوم برجای گذاشت (۲۵ مرداد ۱۴۰۳)+فیلم ساواک علیه ساواک | درباره تیمور بختیار، از بنیان‌گذاران ساواک که ۵۴ سال پیش توسط ساواک کشته شد پیش‌بینی‌ها از موفقیت سیمایی‌صراف در وزارت علوم خواب بعدازظهر برای بدن مفید است یا مضر؟ تصادف مرگبار تریلر با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

۶۴ مصدوم و یک فوتی در تصادف اتوبوس زائران ایرانی با کامیون قیر در عراق (۲۶ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۵۴۹۹
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
۶۴ مصدوم و یک فوتی در تصادف اتوبوس زائران ایرانی با کامیون قیر در عراق (۲۶ مرداد ۱۴۰۳)
مرکز اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر آخرین وضعیت حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک کامیون حمل قیر در عراق را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۴ صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی و یک کامیون حمل قیر در جاده برگشت از دیوانیه به ناصریه در کشور عراق تصادف کردند.

این حادثه ۶۴ نفر مصدوم و یک فوتی داشته که راننده اتوبوس عراقی بوده است. از ۶۴ مصدوم نیز ۶۱ نفر، زائر ایرانی و ۳ نفر عراقی بودند.

مصدومان این حادثه در بیمارستان تعلیمیه عراق بستری هستند و نیرو‌های امدادی هلال‌احمر کشورمان برای رسیدگی و ارائه خدمات به آنها و در صورت نیاز، انتقال بیماران به ایران، در بیمارستان حضور دارند.

این حادثه ۱۸ مصدوم سرپایی داشته و ۴۶ نفر، تحت مراقبت موقت در اورژانس بیمارستان آموزشی دیوانیه هستند. یک نفر هم تحت عمل جراحی قرار دارد. متاسفانه راننده اتوبوس در این حادثه جان خود را از دست داده است.

جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از حادثه به زائران توصیه کرده است که در مسیر بازگشت از زیارت در ایام اربعین به دلیل طولانی بودن مسیر و خستگی راه و همچنین گرمای هوا، حتما هر ۲ ساعت استراحت کنند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد وقوع حوادث برای زائران نباشیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->