صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تلاش ها و مشوق های آلمان برای پیوستن جوانان به ارتش

  • کد خبر: ۲۴۵۵۴۵
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
دولت فدرال آلمان از طریق کمک هزینه ها و پاداش های بالاتر خدمت در ارتش آلمان و ماموریت‌ها و فعالیت های خاص در نیروهای مسلح سعی در جذب جوانان و استخدام آنها در ارتش دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش آلمان از علاقه بسیار کم شهروندان به خدمت سربازی شکایت دارد. این در حالی است که تهدید‌ها و به همراه آن تعداد وظایفی که باید انجام دهند در حال افزایش است. در این شرایط میل به کار و استخدام در ارتش در بین شهروندان باید از جمله با پول بیشتر، خدمات اورژانس، آموزش ویژه و سربازان موقت تقویت شود.

حالا دولت فدرال آلمان می‌خواهد با کمک هزینه‌ها و پاداش‌های بالاتر، خدمت در ارتش آلمان یا مأموریت‌ها و فعالیت‌های خاص در نیرو‌های مسلح را برای جوانان جذاب‌تر کند.

بر اساس گزارشی که در "هندلزبلات" منتشر شده است، این امر از پیش نویس قانونی برای تقویت آمادگی نیرو‌ها ناشی می‌شود. بر این اساس برای سال آینده، دولت می‌خواهد حدود ۴۰ میلیون یورو برای این اقدامات فراهم کند و پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ این مبلغ به تقریبا ۱۶۹ میلیون یورو در سال افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، این طرح به عنوان مثال شامل افزایش پاداش یکباره برای گذراندن موفقیت آمیز آموزش نیرو‌های ویژه از ۱۱۰۰۰ به ۱۶۰۰۰ یورو است. همچنین باید به نیرو‌های مسلح انعطاف بیشتری در میزان پاداش‌هایی که به سربازان موقت اعطا می‌شود، در صورتی که آنها متعهد به خدمت برای مدت طولانی در بوندسوهر باشند، داده شود.

هندلزبلات در توجیه پیش‌نویس قانون تدوین شده توسط وزارت دفاع فدرال آلمان نوشت: برای اینکه ارتش آلمان بتواند وظایف دفاعی ملی و اتحادی خود را بدون محدودیت و با توجه به وضعیت تهدید امنیتی جدید انجام دهد، به ویژه آمادگی پرسنل آن باید در سریع‌ترین زمان ممکن افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، نیرو‌هایی که دارای تعهدات آماده‌باش ویژه هستند باید به دلیل اینکه باید به طور مداوم خارج از ساعات کاری عادی خود در دسترس باشند و در صورت نیاز به اداره مراجعه کنند، غرامت مالی دریافت کنند. بر این اساس هر نیرویی که دائماً برای یک ماه آماده است و باید ظرف دو ساعت عملیاتی شود، باید ۵۰۰ یورو اضافی دریافت کند.

در این بیانیه آمده است: علاوه بر این، اضافه‌شارژ‌های احتمالی برای شارژ عمومی خارجی باید افزایش یابد. همچنین برای سربازانی که در خارج از کشور اعزام شده‌اند برای اینکه از کودکان یا بستگان نیازمند مراقبت کنند، حمایت بیشتری ارائه می‌شود. همچنین برای اطمینان از آمادگی نظامی، در صورتی که فردی نتواند از وظیفه آزاد شود، افزایش غرامت اضافه کار برنامه ریزی شده است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.