صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یوجین لوی و دن لوی (پدر و پسر) مجری جوایز امی شدند

  • کد خبر: ۲۴۵۵۸۹
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
یوجین لوی و دن لوی (پدر و پسر) اجرای هفتاد و ششمین دوره جوایز امی را برعهده خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که کمتر از یک ماه تا هفتاد و ششمین دوره جوایز امی باقی مانده است، سرانجام مجریان برنامه تلویزیونی آماده شدند. همان طور که انتظار میرفت، دو پدر و پسر یوجین لوی و دن لوی مراسم امی امسال را که یکشنبه ۱۵ سپتامبر به صورت زنده از شبکه ABC برگزار می‌شود، بر عهده خواهند داشت.

این دو در سال ۲۰۲۰ به عنوان اولین پدر و پسری که جوایز مهمی را در همان سال به دست آوردند، تاریخ ساز شدند. در آن سال که در آن برندگان به دلیل همه‌گیری COVID-۱۹ از راه دور ظاهر شدند، یوجین لوی برای بازیگر برجسته کمدی و دن لوی برای بازیگر مکمل کمدی برنده شدند. دن لوی همچنین برای نویسندگی و کارگردانی برنده شد، در حالی که هر دو برنده سریال کمدی برجسته امی به عنوان تهیه کننده اجرایی شدند.

کریگ ارویچ، رئیس گروه تلویزیونی دیزنی، گفت: شهود کمدی یوجین و دن و توانایی عجیب او در تسخیر قلب بینندگان، یک پخش تلویزیونی به یاد ماندنی امی را برای تجلیل از بهترین و درخشان‌ترین‌های امسال ایجاد می‌کند.

این شب بزرگی برای یوجین لوی خواهد بود، زیرا او امسال برای سریال Apple TV + «مسافر بی‌میل با یوجین لوی» نامزد شده است، که برای سریال‌های غیرداستانی میزبان برجسته یا ویژه در نظر گرفته شده است.

کریس آبروگو رئیس آکادمی تلویزیون، گفت: ما از استقبال دو نسل از نابغه‌های کمدی در صحنه امی به عنوان مجری بسیار هیجان‌زده هستیم. یوجین و دن لوی به خاطر خلق لحظات فراموش نشدنی با صدای بلند و خنده روی پرده شهرت دارند و در کنار هم، فوق العاده هستند. نمی‌توانم منتظر بمانم تا طرفداران امی ببینند چه چیزی برای همه ما در نظر گرفته اند.

همان طور که پیش از این اعلام شده است الکس رودزینسکی به عنوان کارگردان این مراسم است.

هفتاد و ششمین دوره امی به صورت زنده از تئاتر طاووس در L.A. Love در لس آنجلس یکشنبه، ۱۵ سپتامبر از ABC پخش می‌شود و روز بعد در Hulu پخش می‌شود.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.