صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئولان سازمان لیگ مخالف بازی استقلال در شهر قدس

  • کد خبر: ۲۴۵۶۱۹
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
برخی مسئولان در سازمان لیگ مخالف برگزاری بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران هستند و احتمالا این بازی در قزوین برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با اینکه مسئولان مربوطه در هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ برای سازماندهی ورزشگاه شهدای قدس استان تهران زحمت زیادی کشیدند و این ورزشگاه تا حدی به شرایط آرمانی رسید تا میزبان بازی هوادار و خیبر خرم‌آباد باشد، اما اشکالات این ورزشگاه به خصوص خیابان‌های منتهی به ورزشگاه که در بازی‌های پرتماشاگر گنجایش کافی ندارد، کار را برای برگزاری بازی‌های بزرگ در این ورزشگاه دشوار خواهد کرد.

ورزشگاه شهدای شهرقدس در نقطه‌ای قرار دارد که فقط یک خیابان اصلی به این ورزشگاه منتهی می‌شود و چنانچه قرار بر پذیرایی از تماشاگران پرتعداد باشد، قطعا مشکلات ترافیکی بسیاری را برای آن منطقه ایجاد خواهد کرد.

درهمین بازی هوادار و خیبر خرم‌آباد ترافیک نسبی اطراف ورزشگاه به وجود آمد و به طور قطع اگر بازی استقلال و ملوان در این ورزشگاه برگزار شود، مشکلات صد برابر خواهد شد.

نکونام بعد از برتری مقابل شمس آذر در قزوین اعلام کرد به دنبال میزبانی در ورزشگاه شهر قدس هستیم، اما برخی مسئولان در سازمان لیگ با برگزاری بازی استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران مخالفند و اعتقاد دارند زیر ساخت کافی برای برگزاری بازی پرتماشاگر در این ورزشگاه وجود ندارد.  

از جمله مشکلات این ورزشگاه می‌توان به نامناسب‌بودن جایگاه خبرنگاران اشاره کرد. حتی جایی برای گزارشگر بازی وجود ندارد و گزارشگر بازی خیبر و هوادار از روی پشت‌بام ورزشگاه و به‌طور ایستاده این بازی را گزارش می‌کرد که نکته بسیار عجیبی بود.

این ورزشگاه از سرویس‌های بهداشتی کافی نیز برخوردار نیست که پذیرای حجم زیاد هواداران باشد و چنانچه استقلال بخواهد در ورزشگاه شهدای قدس میزبان باشد، مشکلات دو چندان خواهد شد.

حال ممکن است تجربه کسب پیروزی در قزوین تا حدی جواد نکونام را نرم کند تا راضی به بازی دوباره در قزوین شود و استقلال برای بازی با ملوان به این شهر برود. هرچند که نکونام اعتقاد دارد به دلیل نزدیکی قزوین به رشت و انزلی ممکن است تماشاگران زیادی از این خطه به قزوین بیایند و میزبانی استقلال عملا زیر سوال برود.

البته اگر برگزار کنندگان این بازی ۹۰ درصد از فضای ورزشگاه را برای تماشاگران میزبان، یعنی استقلال، اختصاص دهند، اوضاع به سود استقلال پیش خواهد رفت.  

یکی دیگر از مزیت‌های بازی در قزوین وجود دستگاه کمک‌داور ویدئویی است که در همین بازی استقلال مقابل شمس آذر به نوعی ۳ امتیاز شیرین برای استقلال به ارمغان آورد و ممکن است سرمربی آبی‌ها را راضی به بازگشت دوباره به این شهر کند تا نگرانی مسئولان در سازمان لیگ نیز برای بازی در ورزشگاه شهدای قدس به طور کلی فروکش کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.