صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نارندا مودی از نتانیاهو خواست توافق آتش‌بس را بپذیرد

  • کد خبر: ۲۴۵۶۴۱
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
با تداوم جنایات تل‌آویو و طفره رفتن از توقف حملات، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اجرای آتش‌بس در نوار غزه فشار آورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مودی در گفتگوی تلفنی با نتانیاهو بر کاهش تنش در غرب آسیا تاکید کرد. نخست‌وزیر هند گفت: «ما درباره وضعیت کنونی غرب آسیا گفتگو کردیم و بر لزوم تنش‌زدایی تاکید شد. ما درخواست خود را برای آتش‌بس فوری، آزادی همه گروگان‌ها و ادامه کمک‌های بشردوستانه تکرار کردیم.»

تازه‌ترین دور مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت فلسطین حماس با تسهیل قطر، آمریکا و مصر در پایتخت قطر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه مشترک مصر، قطر و آمریکا در روز جمعه، مقامات قبل از پایان هفته آینده مجددا در قاهره دیدار خواهند کرد تا به توافقی برای پایان دادن به جنگ در غزه دست یابند.

رژیم صهیونیستی، با نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار آتش‌بس فوری است، در بحبوحه تهاجم وحشیانه خود به غزه از زمان حمله اکتبر گذشته، با محکومیت بین‌المللی روبرو شده است. از آن زمان، حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به این منطقه تحت‌محاصره، جان بیش از ۴۰۰۰۰ فلسطینی را گرفته است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.