صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سونامی در راه منچسترسیتی

  • کد خبر: ۲۴۵۶۴۵
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
نیویورک تایمز از احتمال کسر ۷۰ تا ۸۰ امتیاز از سیتی به خاطر نقض قوانین مالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، منچسترسیتی با یک چالش بزرگ روبه‌رو شده است.  لیگ برتر انگلیس اعلام کرده است که این باشگاه قوانین ارائه اطلاعات دقیق مالی را نقض کرده است. از جمله موارد نقض شده درآمد‌های باشگاه، درآمد از طریق اسپانسر‌ها و شرکت‌های وابسته بوده است. 

یکی از مدیران باشگاه منچستر سیتی که نخواست نامش فاش شود به نیویورک تایمز گفت بیش از ۱۰۰ تخلف مالی صورت گرفته است و ممکن است ۷۰ تا ۸۰ امتیاز از سیتی کسر شود. در این صورت منچسترسیتی یک فصل در چمپیونشیپ حاضر خواهد بود. 

باشگاه منچسترسیتی این اتهامات را رد کرده است ولی دیلی میل پیش‌تر گزارش داده بود که قرار است در پاییز ۲۰۲۴ جلسه رسیدگی به پرونده منچستر سیتی برگزار شود و در بهار ۲۰۲۵ حکم صادر شود.

مشاور مالی پیشین سیتی در صحبت‌هایی گفت: اتهامات در این‌جا بسیار زیاد است. شکی نیست که اگر این اتهامات ثابت شود، حداقل به سقوط ختم خواهد شد! مسئولان لیگ برتر حدس می‌زنند که قرارداد‌های اصلی اسپانسر سیتی اشتباه اعلام شده است و همه اینها فریب کاری بوده است. 

پیش‌تر یوفا سیتی را به دلیل نقض قوانین مالی دو سال از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا محروم کرده بود ولی محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا بخشیده شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.