صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامسونگ رسماً گلکسی A۰۶، جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت خود، را بی‌سروصدا معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سایت رسمی سامسونگ ویتنام، جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت این شرکت را معرفی کرد. طبق انتظارات ما، گلکسی A۰۶ تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. گلکسی A۰۶ همان تراشه هلیو G۸۵ مدیاتک را دارد که در گوشی A۰۵ نیز وجود داشت. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. انرژی A۰۶ را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات تأمین می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی A۰۶

مانند مدل ۲۰۲۳، گلکسی A۰۶ نیز ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

سامسونگ می‌گوید گلکسی A۰۶ با آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود که احتمالاً اندروید ۱۴ خواهد بود. سایر مشخصات شامل ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه گوشی است.

۲ ارتقای اصلی گلکسی A۰۶ نسبت به A۰۵ طراحی جدید با فریم دارای Key Island و صفحه‌نمایش ارتقایافته است. این پنل اندازه ۶.۷ اینچی نسل قبل را حفظ کرده است. با‌این‌حال سامسونگ می‌گوید اکنون از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که نسبت به ۶۰ هرتز قبلی افزایش یافته است.

خریداران می‌توانند این دستگاه را در ویتنام حدود ۱۲۷ دلار برای مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و حدود ۱۵۱ دلار برای مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را تهیه کنند.

خریداران اولیه که گلکسی A۰۶ را در ویتنام بین ۲۲ اوت تا ۳۰ سپتامبر سفارش بدهند، شارژر ۲۵ واتی نیز به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

هنوز اشاره‌ای به زمان عرضه گلکسی A۰۶ در بازار‌های دیگر نشده است. همچنین سامسونگ حتی یک بار در معرفی خود از کلمات «AI» یا «Circle to Search» برای این گوشی استفاده نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان انتظار وجود این ویژگی‌ها را در این گلکسی A۰۶ داشت.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.