صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قلی‌زاده و پرسپولیس بین شوخی و جدی

  • کد خبر: ۲۴۵۷۲۹
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
باشگاه پرسپولیس برای جبران عقب ماندگی خود در نقل و انتقالات به دنبال جذب علی قلی‌زاده است تا به اصطلاح اخبار نقل و انتقالاتی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس به دنبال برخی شکست‌های نقل و انتقالاتی همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید است تا به نوعی هواداران خود را راضی کند. درهمین راستا باشگاه پرسپولیس موضوع جذب قلی‌زاده را به طور جدی دنبال می‌کند و قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این موضوع با توجه به اینکه مبلغ قابل توجهی از سوی پرسپولیس باید برای جذب این بازیکن هزینه شود، از سوی برخی یک کار نمادین در نقل و انتقالات تلقی شده، اما نزدیکان به باشگاه پرسپولیس جذب قلی‌زاده هرگز اقدامی نمادین تلقی نمی‌کنند و معتقدند درویش، مدیرعامل پرسپولیس با جدیت فراوان به دنبال جذب این بازیکن است.

درعین حال پس از شروع مجدد لیگ لهستان و عدم حضور ثابت قلی‌زاده در ترکیب لخ، با برچسب گرانترین خرید خارجی تاریخ لهستان فشار‌ها را روی او افزایش داده و باشگاه نیز احتمالا به دنبال راهی برای پایان همکاری با این ستاره تکنیکی است که اقلا سه باشگاه بزرگ ایرانی با پول نقد او را می‌خواهند.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس که قصد دارد عقب ماندگی خود در نقل وانتقالات را به نوعی جبران کند، چگونه می‌تواند از پس خرید این بازیکن برآید و برای پرسپولیس یک خرید بزرگ رقم بزند.

به هرحال پرسپولیس برای خلق یک خرید بزرگ، فرصت آن چنانی در زمان باقی مانده پیش رو ندارد و باید دید چه اتفاقاتی در روزهای آتی رخ خواهد داد. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.