حجازی: استقلال اسیر آدم‌های کوچ شده است غیبت دو ستاره استقلال مقابل ملوان بازیکن سابق پرسپولیس در لیگ یک جهانبخش: می‌خواهم در اروپا بازی کنم | نمی‌توانم بگویم ما نسل طلایی هستیم استقبال ویژه فرانسوی‌ها از پارالمپیک ۲۰۲۴ بازگشت تبریزی به ذوب آهن نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس| پپ به دنبال قهرمانی دوباره شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟ پرسپولیس اشتباه فصل قبل را نمی‌کند ابقاء مربی مشهور بدون کمک برادر! دفاع استقلالی‌ها از ماجرای قزوین| اطراف نکونام را شلوغ کردند و اعصابش خراب شد مازیار زارع و چهارمین باخت متوالی مقابل استقلال؟ اعتماد جالب بازیکنان خارجی استقلال: ما از پرواز در ایران نمی‌ترسیم تمرینات انفرادی رامین رضاییان با هماهنگی نکونام پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی
سرخط خبرها

بازگشت تبریزی به ذوب آهن

  • کد خبر: ۲۴۶۰۶۱
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
بازگشت تبریزی به ذوب آهن
مهاجم اسبق استقلال و آلومینیوم قراردادش با ذوب‌آهن را به امضا رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی تبریزی که روز‌های درخشانی را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت، بار دیگر به اصفهان بازگشت و پیراهن سبزپوشان را بر تن کرد.

مهاجم اسبق استقلال که بعد از درخشش در تیم ذوب‌آهن موردتوجه این تیم قرار گرفته بود، در شرایطی که پیشنهاد پرسپولیس را هم در جیب داشت ترجیح داد پیراهن آبی‌ها را بر تن کند. او که در ذوب‌آهن و طی ۴ فصل موفق به ثبت بیش از ۶۰ گل در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و آسیا شده بود، در استقلال نیز دو فصل حضور داشت.

با این حال بعد از لیگ برتری شدن گل‌گهر او به عنوان یکی از خرید‌های این تیم راهی سیرجان شد و سه فصل نیز تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در این تیم کار را دنبال کرد. تبریزی که فصل گذشته را در آلومینیوم پشت سر گذاشته بود با بدشانسی بزرگی مواجه شد و بعد از مصدومیت مدتی دور از میادین بود.

در فصل جدید، اما تبریزی ترجیح داد با پیشنهاد محمد ربیعی بار دیگر به ذوب آهن بازگردد و باید دید اکنون در ۳۳ سالگی چه شرایطی را در اصفهان دنبال خواهد کرد و آیا قادر خواهد بود درخشش خود را در این تیم بار دیگر تکرار کند یا خیر.

قرارداد تبریزی ساعاتی پیش با ذوب‌آهن به امضا رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی و آمادگی این بازیکن، او قادر خواهد بود از این هفته تیمش را همراهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->