صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدافع منچستریونایتد بازنشسته شد

  • کد خبر: ۲۴۵۷۳۴
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
فیل جونز، مدافع میانی سابق منچستریونایتد، بازنشستگی خود را از فوتبال تایید کرد و به دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این مدافع سال گذشته پس از ۱۲ سال حضور در جمع شیاطین سرخ، این تیم را ترک کرد، اما در یک سال گذشته هیچ باشگاهی خواهان جذب او نشد و مدافع سابق منچستری‌ها در این مدت به عنوان مربی تیم زیر ۱۸ ساله‌ها به کارش ادامه داد. عامل مهمی که باعث شد تا دوران فوتبال این مدافع میانی خیلی زود به پایان برسد، مصدومیت‌های شدید و طولانی او بود و حالا جونز پس از اینکه بیش از یک سال در هیچ باشگاهی حضور نداشت، اعلام کرد که رسما از دنیای حرفه‌ای فوتبال به عنوان بازیکن کناره‌گیری می‌کند.

این ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس در ۱۹ سالگی از بلکبرن به یونایتد پیوست و پیش از اینکه کابوس مصدومیت‌ها به سراغ او بیایند یک فصل کامل را به عنوان یک بازیکن ثابت زیر نظر سر الکس فرگوسن سپری کرد. اما پس از آن داستان آسیب‌دیدگی‌های جونز آغاز شد، به طوری که مثلا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر، او تنها ۱۸ بازی و در فصل پس از آن تنها دو بازی انجام داد. او در کل فصل ۲۱-۲۰۲۰ غایب بود و سپس در فصل بعد نقش کوچکی را ایفا کرد. آخرین بازی او در فوتبال حرفه‌ای با پیراهن منچستریونایتد، حضور ۱۵ دقیقه‌ای در پیروزی ۳-۰ مقابل برنتفورد در سال ۲۰۲۲ بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.