صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محرومیت در انتظار مدافع استقلال | تتوی زشت و جنجالی

  • کد خبر: ۲۴۵۸۵۳
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
آرمین سهرابیان به دلیل انتشار یک تتوی جنجالی روی پای خود در آستانه جریمه و محرومیت ازسوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، آرمین سهربیان به تازگی تصویری از یک صورت یک زن را که روی پایش تتو کرده در معرض دید عکاسان قرار داده که با انتقاد‌هایی بسیاری مواجه شده است. حتی برخی رسانه‌های نزدیک به فدراسیون فوتبال از احتمال بالای محرومیت و جریمه این بازیکن خبر داده‌اند.

گرچه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سال‌ها است دیگر آن حساسیت‌های گذشته را در مواجهه با رفتار‌های این چنینی از خود بروز نمی‌دهد و در مواجهه با تتوی بازیکنان فوتبال نرمش بیشتری از خود به خرج می‌دهد، اما تصویری که سهرابیان از پای خود منتشر کرده (این رسانه نیز از انتشار کامل آن معذور است)، واکنش کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را در پی خواهد داشت و هیچ بعید نیست محرومیت یا جریمه در انتظار این بازیکن باشد.

حتی خود استقلالی‌ها نیز نقاشی چنین تتویی را بسیار زشت و زننده می‌دانند و معتقدند مدافع تیم‌شان کار بسیار اشتباهی را مرتکب شده و نباید در همین ابتدای لیگ برتر با چنین اقدامی برای جواد نکونام و تیم استقلال حاشیه ایجاد می‌کرد اما سهرابیان بدون توجه به اینکه رفتارش چه بازخوردی در جامعه و در میان تصمیم گیران ارشد فدراسیون فوتبال خواهد داشت، چنین اقدامی را انجام داده تا احتمال محرومیت و یا جریمه‌اش قوت بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.