صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ

  • کد خبر: ۲۴۵۸۸۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
رایان گراونبرخ پس از نمایش چشمگیر مقابل ایپسویچ تاون، توانست خیال لیورپولی‌ها را از پستی که مدت‌هاست به دنبال جذب بازیکن در آن هستند راحت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیورپول مدت‌هاست که به دنبال خرید ستاره‌ای در قلب خط میانی است تا بتواند به مرکز زمینش استحکام لازم را ببخشد، اما در چندفصل گذشته آنها همیشه در مسیر جذب بازیکن موردنظرشان ناکام بودند. آنها ابتدا جود بلینگام را می‌خواستند، اما ستاره انگلیسی در نهایت راهی رئال مادرید شد. تابستان گذشته هم پروسه جذب مویسس کایسدو و رومئو لاویا را تا مراحل نهایی پیش بردند، اما هر دو بازیکن در لحظات نهایی تغییر مسیر داده و به چلسی پیوستند. مدیران این باشگاه تابستان امسال بازهم به سراغ جذب هافبک رفتند و این بار می‌خواستند مارتین زوبیمندی را از رئال سوسیداد جذب کنند، اما طلسم خرید بازیکن میانی همچنان پابرجا ماند و این بازیکن اسپانیایی هم در نهایت ترجیح داد در سوسیداد باقی بماند.

در حالی که هنوز حدود ۲ هفته از پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، قرمز‌های آنفیلد می‌خواستند بازهم برای خرید مهره‌ای در این ناحیه از زمین دست به کار شده و احتمالا میلیون‌ها دلار برای خرید یک گزینه دیگر هزینه کنند، اما درخشش گراونبرخ در نقش هافبک دفاعی برابر ایپسویچ حالا ممکن است نظر آنها تغییر دهد.

آرنه اسلات، سرمربی جدید لیورپولی‌ها پس از برتری شاگردانش در هفته نخست، درباره عملکرد هافبک آلمانی تیمش گفت: رایان ذهن هجومی دارد، اما نشان داد که در پست هافبک دفاعی هم توانایی بالایی دارد. البته دیگر بازیکنان هم باید به او در نقش جدیدش کمک کنند، اما بدون شک او می‌تواند در طول فصل با حضور در میانه میدان به ما کمک زیادی بکند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.