فرماندار مشهد: درخواستی برای برگزاری مسابقه تیم ملی در شورای تامین مطرح نشده است سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می‌کند
سرخط خبرها

دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا

  • کد خبر: ۲۴۷۳۵۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا
خویچا کوارتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی که در روز‌های گذشته به گزینه اصلی لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است، با شروع مذاکره برای تمدید قرارداد با باشگاه ایتالیایی شرایط پیچیده‌ای را ایجاد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیورپول تا به اینجا عملکردی عجیب در نقل و انتقالات داشته و هیچ خرید بزرگی انجام نداده است، با این وجود به نظر می‌رسد که آنها در فاصله چند روز تا پایان فرصت پنجره تابستانی عزمی جدی برای خرید ستاره ۲۳ ساله ناپولی دارند. در روز‌های گذشته به نظر می‌رسید که کوارتسخلیا هم بی‌میل به شروع یک ماجراجویی تازه در لیگ انگلیس نیست، اما حالا خبر می‌رسد که این ستاره گرجستانی وارد مذاکره با ناپولی برای تمدید قراردادش شده است.

کوارتسخلیا در ۲ بازی ابتدایی خود در این فصل سری‌آ درخشان ظاهر شده و یک گل و یک پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کرده است تا نشان دهد بر خلاف روز‌های نه‌چندان درخشانش در فصل گذشته، دوباره در حال نزدیک شدن به شرایط آرمانی است. در این شرایط او می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای لیورپول باشد، اما حالا نزدیک شدن این بازیکن به تمدید با ناپولی می‌تواند امید‌های لیورپول برای انجام خریدی بزرگ در آستانه پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی را به باد بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->