صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نهمی خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر هاکی بانوان

  • کد خبر: ۲۴۵۹۵۶
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
لیگ‌برتر هاکی بانوان با قهرمانی تیم محراب هلال‌احمر تهران و عنوان نهمی تیم خراسان‌رضوی به پایان رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر هاکی بانوان کشور، جام کوثر، گرامیداشت شهدای خدمت، به میزبانی دانشگاه امیرکبیر تهران با برگزاری دیدار نهایی و رده‌بندی به پایان رسید. باشگاه محراب هلال‌احمر تهران با نتیجه ۴ بر ۲ در دیدار نهایی مقابل صباسازه الوند همدان به پیروزی رسید و نخستین‌بار به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافت. در دیدار رده‌بندی مسابقات نیز تیم گیلان ۵ بر ۱ مقابل گچساران به پیروزی رسید و در جایگاه سوم قرار گرفت.

موضوع درخورتوجه جایگاه تیم خراسان‌رضوی در پایین جدول رده‌بندی رقابت‌ها بود که تیم استان به رتبه نهم کشور دست یافت و یکی مانده به آخر شد.

در پایان رقابت‌های لیگ‌برتر هاکی بانوان تیم‌های سولدوز آذربایجان‌غربی، راتین صنعت تبریز، خراسان‌جنوبی، زریبار اسپورت گلستان، شهید مهدی‌زاده خراسان‌رضوی و شهدای غدیر قم نیز به‌ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دهم قرار گرفتند. تیم‌های گچساران و خراسان‌جنوبی به‌عنوان تیم‌های اخلاق مسابقات انتخاب شدند.

در حاشیه روز پایانی مسابقات، بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی، گفت: هدف از برگزاری مسابقات، توسعه رشته هاکی و توجه ویژه به ورزش بانوان بود و با توجه به ارتباطات معناداری که ایجاد می‌کنیم، از همه منابع و ظرفیت‌ها برای توسعه و رشد رشته هاکی استفاده می‌کنیم. خوشبختانه هاکی داخل سالن بانوان در جایگاه پنجم آسیا قرار دارد و تیم برای مسابقات آسیایی پیش‌رو اعزام خواهد شد. این مسابقات با هدف آمادگی بازیکنان برای رقابت‌های آسیایی پیش‌رو برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم‌ملی دعوت خواهند شد. امیدواریم که تیم‌ملی بانوان و تیم‌ملی سالنی آقایان که در جایگاه دوم جهان و اول آسیا قرار دارند، در مسابقات آسیایی پیش‌رو بدرخشند.

رئیس فدراسیون هاکی درباره اردو‌های پیش‌روی تیم‌های ملی گفت: اردوی آماده‌سازی بعدی تیم‌های ملی آقایان و بانوان شهریور در ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.