پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بیدل: ورزش بانوان نیازمند حمایت جدی مسئولان است

  • کد خبر: ۲۳۳۵۹۶
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۸
بیدل: ورزش بانوان نیازمند حمایت جدی مسئولان است
سرمربی تیم ملی جودو بانوان گفت: مسئولین کاری کنند تا بانوان ورزشکار بیشتر دیده شوند. اگر حمایت مسئولان از ورزش بانوان بیشتر باشد، این ورزشکاران می‌توانند افتخارات ارزشمندی برای ورزش خراسان به ارمغان بیاورند.

به گزارش شهرآرانیوز، تکتم بیدل، سرمربی تیم ملی جودو بانوان در خصوص وضعیت جودو خراسان گفت: در سال ١۴٠٢ ما ۴ ملی‌پوش در رشته جودو داشتیم که ٢ نفر به مسابقات آسیایی اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات لیگ‌برتر را از آن خود کردیم که قهرمانی در مسابقات لیگ‌برتر مهم‌ترین و بهترین اتفاق جودو بانوان در سال گذشته بود.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان تصریح کرد: مراسم نشان‌کاوه یک پدیده خاص است که حتی اگر مزایای مالی نداشته باشد از لحاظ معنوی باعث بالارفتن انگیزه و شناخته‌شدن ورزشکاران می‌شود. خوشحالم که در این رویداد به عنوان یک کاندیدا انتخاب شدم. این اتفاق باعث شد انگیزه سایر بانوان بالا برود تا تصمیم بگیرند که در راه ورزش قدم بردارند.

بیدل در خصوص توقعش از مسئولین در حوزه ورزش بانوان خاطرنشان کرد: مسئولین کاری کنند تا بانوان ورزشکار بیشتر دیده شوند. در رشته جودو تامین لباس، هزینه‌های بالایی دارد. حمایت مالی مسئولین می‌تواند به ورزشکاران در حوزه تامین تجهیزات کمک شایانی کند.

وی یادآور شد: ورزش خراسان جزو قطب‌های اصلی ورزش کشور محسوب می‌شود. همه ورزشکاران چه در رشته ما و چه در سایر رشته‌ها برای این جایگاه تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و اگر حمایت مسئولان را هم داشته باشند می‌توانند افتخارات ارزشمندی برای ورزش خراسان به ارمغان بیاورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->